וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לליאור רפאלוב ב-1:3 של קלאב ברוז'

הקשר פתח את עונת 2012/13 בצורה נהדרת, כשעזר לקבוצה לנצח את בוורן. מתן אוחיון השלים 90 דקות בהפסד שרלרואה

עונת 2012/13 בליגה הבלגית, בה משחקים 10 כדורגלנים ישראלים, יצאה הערב (שבת) לדרך. מי שרשם פתיחה מצוינת הוא קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב, שכבש צמד בניצחון קבוצתו 1:3 על העולה החדשה וואסלנד בוורן. כבר אחרי חמש דקות דייק רפאלוב מהנקודה הלבנה והעלה את קבוצתו ל-0:1. בדקה ה-29 סיים הקשר מבצע אישי נאה בבעיטה שטוחה לפינה וקבע 0:2. תומאס מונייה כבש את השלישי בדקה ה-38 לפני שאוגוסטו דה סילבה צימק שתי דקות להפסקה. רפאלוב השלים 90 דקות, היה פעיל, מסוכן ומעורב בכל המהלכים המסוכנים של קבוצתו, שנרגעה במחצית השנייה.

מתן אוחיון, ששב לשרלרואה לאחר חצי שנת השאלה במכבי פתח תקוה, פתח והשלים 90 דקות בהפסד 4:2 למכלן. בדקה ה-20 ספג אוחיון צהוב ורובין הנקנס הפך את הכדור החופשי לשער יתרון. אונור קאיה איזן כעבור דקה, אבל הנקנס החזיר את היתרון למכלן בדקה ה-30. במחצית השנייה היה זה סטיבן דה פטר שעם צמד בדקות 66 ו-79 קבע 1:4, לפני שדניאל מיליצ'ביץ' צימק (80). לירוי צעירי, שצפוי לעזוב את מכלן, לא נכלל בסגל. בירסחוט פתחה את העונה רע עם הפסד ביתי 4:2 מול לוקרן. דור מלול ישב על הספסל ולא שותף. רועי דיין הפצוע לא נכלל בסגל.

מחזור הפתיחה יינעל ביום ראשון עם שאר הישראלים. סטנדרד ליאז' של רמי גרשון, מאור בוזגלו ודודו ביטון תארח את זולטה וארגם. גנט של שלומי ארבייטמן תארח את ליארסה ואילו גנק ואליניב ברדה יפגשו במגרשם הביתי את סרקל ברוז'.

אימון: 45 דקות לחמד

השגרירים הישראלים המשיכו גם הערב (שבת) ליטול חלק במשחקי האימון של קבוצותיהם המתכוננות לפתיחת העונה בליגות השונות באירופה. מאיורקה גברה 1:2 על אלקמאר במשחק הכנה שנערך בהולנד. תומר חמד פתח בהרכב ושיחק 45 דקות. דודו אוואט ישב הפעם על הספסל וראה את שוער הרכש רובן מיניו מקבל 90 דקות מלאות. ויקטור (6) ופינייה (26) כבשו לספרדים. רוד בוימאנס צימק בנגיחה 20 דקות לסיום.

בן שהר נכנס עם פתיחת המחצית השנייה בהפסד הביתי של הרטה ברלין 2:0 ליובנטוס האיטלקית. שהר היה פעיל וגם החמיץ הזדמנות מצוינת לאזן, אבל הבעיטה שלו פגעה בקורה. אלסנדרו מאטרי (21) ומילוש קראסיץ' (90) כבשו את השערים לגברת הזקנה.

שבוע לפני פתיחת הבונדסליגה השנייה, קייזרסלאוטרן גברה במגרשה 0:1 על אוגסבורג. חלוץ הרכש מוחמדו אידריסו כבש את שער הניצחון בדקה ה-61 בהופעת הבכורה בקבוצה. איתי שכטר החליף את הכובש בדקה ה-74, גילי ורמוט, שזכה השבוע למחמאות מהמאמן פרנקו פודה, נכנס כמחליף לשמונה הדקות האחרונות.

מאור מליקסון פתח בהרכב ושיחק 82 דקות ב-1:1 של ויסלה קרקוב מול האנובר הגרמנית. צבטאן גנקוב הבולגרי איזן בפנדל בדקה ה-90 אחרי שסאבלוקס הוסטי העלה את האנובר ליתרון אחרי חצי שעה של משחק.

בירם כיאל הסוחב פציעה לא שיחק במשחק האימון בו סיימה סלטיק ב-1:1 עם אינטר. כריס קומונס העלה את הסקוטים ליתרון בדקה ה-41, אך רודריגו פלאסיו איזן שתי דקות לסיום. בתוך כך, בתקשורת הבריטית ממשיכים לטעון שסאותהמפטון, העולה החדשה לפרמיירליג האנגלית, עשויה להגיש בקרוב הצעה רשמית עבור הקשר הישראלי.

דקל קינן, שלא יצא מוקדם יותר הקיץ עם קרדיף למחנה האימון בשוויץ, פתח בהרכב ושיחק 45 דקות בהפסד הקבוצה 1:0 לפורסט גרין החובבנית.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully