וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "כשיש לך שחקן כמו מסי זה עושה את ההבדל"

מאמן ברצלונה החמיא לארגנטינאי, לאחר שחזר לשחק וכבש שלושער ב-0:8 על קזבלנקה. עוד מהמאמן: "הקצב היה טוב"

ברצלונה ממשיכה את מסעותיה ברחבי הגלובוס. אחרי משחק ההכנה בהמבורג, שהיווה הופעת בכורה עבור המאמן החדש טיטו וילאנובה, טסו הקטאלנים למרוקו לסדרת משחקי ראווה, כשניצחה אתמול בטנג'יר 0:8 את ראחה קבזבלנקה המקומית. מי שחזר לשחק הוא ליאו מסי, שאי השתתפותו במשחק בהמבורג עלתה לברצלונה ביוקר. הפרעוש העביר עוד יום בעבודה עם שלושער לרשת של המרוקאים וטיטו וילאנובה התייחס היום (ראשון) לחזרתו למגרשים. "כשעומד לרשותך השחקן הטוב בעולם, אם כאלו יכולות הקבעה, זה מה שבדרך כלל עושה את ההבדל", החמיא וילאנובה למסי.

וילאנובה אף התייחס למשחק עצמו, בו שיתף שחקנים צעירים רבים: "המשחק היה טוב עבורנו, הקצב היה טוב והיריבה גרמה לנו לרוץ. השחקנים הצעירים? הם תמיד משחקים טוב עבורנו. כולם שיחקו טוב מאוד".

המאמן התייחס בנוסף לדויד ויה, שנמצא בשלבי חזרה מהפציעה הקשה שלו בחודש דצמבר האחרון. "אנחנו מדברים כאן על פציעה קשה שלוקח הרבה זמן להחלים ממנה. ויה התקדם מאוד מבחינת הכושר שלו בחודש האחרון".

אחת הסוגיות שמעסיקות התקשורת בקטאלוניה לאחרונה היא העובדה שמשחק הסופר-קאפ של קטאלוניה בוטל, זאת לאחר שברצלונה החליטה לשחק עם קבוצת המשנה שלה במשחק שנקבע מול היריבה העירונית אספניול. "אני מבין שלא כולם מרוצים מהסיפור הזה, אבל הייתי שמח אם אנשים יוכלו להבין אותנו משום שזה השבוע במהלך כל תקופה ההכנה שלנו, שבו כלל הסגל יוכל להתאמן יחד. אני הבעתי את הדאגה שלי בפני הנהלת הקבוצה והיא החליטה שנשחק עם הקבוצה השנייה של ברצלונה", אמר וילאנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully