וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיוון יה: "חלמתי על זהב, לא על שיא עולם"

השחיינית הסינית בת ה-16, פרצה בבכי לאחר שהדהימה את עולם השחייה בגמר ה-400 מעורב. יה: "אני פשוט המומה"

בצל המשחה המרשים של האמריקאי ריאן לוכטה ונפילתו של מייקל פלפס למקום החמישי, מה שמעט נשכח ונדחק לצד הייתה הופעתה המדהימה של שיוון יה במקצה ה-400 מטרים מעורב. טרם המשחקים הכינו אותנו לילדת הפלא הבאה של השחייה, מיסי פרקנלין האמריקאית, אולם יה בת ה-16 העניק הצהרת כוונות כבר ביומה השני של האולימפיאדה, כששברה שיא עולם.

הסינית רשמה זמן מדהים של 4.28.43 דקות וניפצה את השיא שהיה שייך לסטפני רייס האוסטרלית, שקבעה 4.29.45 דקות בבייג'ינג 2008. "חשבתי שכבר הפסדתי את המחה אחרי 200 המטרים הראשונים, אבל כששחיתי חזה הצלחתי לצמק את הפער, הבנתי שאני בין הראשונות ואז הייתי בטוחה שאני יכולה לנצח", אמרה יה בהתרגשות.

"עבדתי על סגנונות הפרפר והחזה מאז אליפות העולם, בזמן שהסגנון החופשי הוא הטוב ביותר שלי. בגלל זה מעולם לא ציפיתי לשבור שיא עולם. חלמתי על מדליית זהב, אבל לא על שיא עולם. אני המומה".

השחיינית הבריטית האנה מיילי, בה המקומיים תלו תקוות רבות וציפו כי תעניק לממלכה מדליית זהב, איכזבה וסיימה רק במקום החמישי. "כל עוד אתה מסיים אתה המשחה ומרגיש שנתת את הכול, אתה יודע שזה כל מה שיכולת לעשות", אמרה מיילי המאוכזבת. "לא חושבת שיכולתי לעשות יותר מזה. אחרי הכול, לא כל יום אתה לוקח חלק במשחה שנשבר בו שיא עולם. זה היה מאוד מהיר", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully