וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון

הישראלית עלתה עם הרבה תקוות לפתיחת טורניר הטניס האולימפי, וחוותה תבוסה קשה מול מריה שראפובה, שמדורגת 3 בעולם, 6:2, 6:0. כעת הישראלית תתמקד בטורניר הזוגות המעורבים

תאגיד כאן

צפו בתקציר ההפסד באדיבות ערוץ 1

עם הרבה תקוות, עלתה שחר פאר לפתיחת הטורניר האולימפי בלונדון כדי אולי לעשות משהו מול מריה שראפובה, אחת הטניסאיות הטובות בעולם. אלא שלצערה הרב, הישראלית, שמדורגת 49 בעולם, נראתה רע במשך כמעט כל המשחק נגד יריבתה שמדורגת 3 בעולם, והובסה 6:2, 6:0 תוך שעה וחמש דקות. פאר לא הצליחה לאיים על הסרבים של הרוסיה, וגם במשחקוני ההגשה שלה נראה היה שהפערים פשוט גדולים מדי. פאר נאלצת להיפרד מטורניר היחידות כבר ביום השני של המשחקים האולימפיים, וכעת היא תנסה להתמקד בטורניר הזוגות המעורבים, בו היא אמורה לשתף פעולה עם יוני ארליך.

תחילת המשחק הטעתה מאוד, שכן הישראלית השיגה שבירה ראשונה, אבל בהמשך המומנטום התהפך והמשחק הפך לחד צדדי לחלוטין. פאר שסובלת בשנתיים האחרונות ממשבר חריף לא הצליחה לשים את השבר בצד, ורשמה חמש שגיאות כפולות. הנתון המביך באמת מבחינתה הוא ששראפובה השיגה 22 ווינרים לעומת שניים בלבד של הישראלית. עם נתון כזה, אל לנו להתפלא שקיבלנו משחק שהסתיים עוד לפני שהוא התחיל. שראפובה, שתפגוש בשלב הבא את לורה רובסון או לוסי ספארובה, מן הסתם תנסה ללכת עד הסוף בטורניר, והיא בהחלט נחשבת לאחת הפייבוריטיות יחד עם סרינה וויליאמס לזכות במדליית הזהב.

המגרש המרכזי במהלך המשחק בין שחר פאר לטניסאית מריה שראפובה. רויטרס
יצרו לא מעט עניין במגרש המרכזי. פאר ושראפובה/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 2:6 לשראפובה

פאר עלתה בכחול-לבן וניצלה בנקודות הראשונות טעויות של שראפובה בהגשות. בדקות הללו הרוסיה נראתה לחוצה ואיבדה כבר את משחקון הראשון. פאר פתחה טוב גם את המשחקון השני, ועלתה ל-0:30, אבל הרוסיה ניצלה טעויות של פאר והחזירה בשבירה משלה ל-1:1. שרפאובה המשיכה להיכנס לקצב המשחק שמאפיין אותה, ולישראלית פשוט לא היו תשובות בדרך לפיגור 2:1. הרוסיה המשיכה לדהור קדימה וניצלה את ההססנות של פאר כדי לשבור פעם נוספת ולטפס ל-1:3. ברגעים הללו פאר נראתה אבודה, ושראפובה ניצלה זאת עד תום כדי לנצח במשחקון הבא על האפס בדרך ל-1:4. פאר קיוותה לבצע תפנית אחרי נקודה מצוינת שהיא זכתה בה, והמשיכה בדרך לעצירת המומנטום ל-4:2. שראפובה לא התרגשה יותר מדי והשיגה עוד משחקון, כמעט על האפס, עלתה ל-2:5 וסגרה את הסיפור עם משחקון נוסף, 2:6.

מערכה שנייה: 0:6 לשראפובה

פאר פתחה מצוין את המערכה השנייה וייצרה לעצמה יתרון, אבל דווקא אז החלו להופיע הטעויות ואיתן שראפובה שמרה על ההגשות בדרך ל-0:1. גם במשחקון הבא פאר לא הצליחה לאיים על הרוסיה, ואיבדה לראשונה במערכה את ההגשות עם טעות כפולה שעלתה לה בפיגור 2:0. גם בהמשך זה נראה היה מביך מאוד, שראפובה נראתה גדולה על הישראלית, ודילגה ל-0:3 עם עוד משחקון מושלם. שראפובה לא הורידה את הרגל מהגז והמשיכה לעשות צחוק מהישראלית, ורשמה שבירה שנייה בדרך ל-0:4 נוח. במשחקון החמישי פאר כבר פיגרה 40:0 וחזרה לשוויון, אבל שרפאובה לא איפשרה לישראלית לעקוץ והשלימה 0:5. פאר רק קיוותה להימנע מהבייגל, אבל שראפובה התעללה בה ועשתה סוף לתקוות עם 0:6.

אוהדי ישראל במשחק של שחר פאר נגד מריה שראפובה. קובי אליהו
לפחות ביציעים ראתה פאר תמיכה/קובי אליהו
אוהדים של ישראל במשחק בין שחר פאר לטניסאית מריה שראפובה. קובי אליהו
העיקר שביציעים היה שמח/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully