וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.7

ארשבין חוזר לפרמיירליג? עסקת מודריץ' לריאל סוף סוף נסגרה? ומתי ניימאר באמת יגיע לברצלונה? כל העדכונים הטריים

העברות

* ווסטהאם רכשה ממאיורקה את הבלם איבן ראמיס. העולה החדשה הקדימה את וויגאן בעתמה חשקה בספרדי בן ה-27, והיא שילמה עליו כ-5 מיליון ליש"ט.

* הקשר הקולומביאני פביאן ורגאס (32), שסיים את חוזהו בא.א.ק אתונה, חזר לדרום אמריקה וחתם לשנתיים באינדפנדיינטה הארגנטינאית.

* סטיבן פינאר, שהושאל אשתקד מטוטנהאם לאברטון, יישאר בגודיסון פארק אחרי שהטופיז רכשו אותו תמורת 4.5 מיליון ליש"ט.

שמועות

* האם נסגרה עסקת לוקה מודריץ'? "סאן" מדווח הבוקר שטוטנהאם השיגה הלילה סיכום עם ריאל מדריד לפיו האלופה הספרדית תשלם 36 מיליון ליש"ט לתרנגולים עבור הקשר הקרואטי בן ה-26.

* עוד בטוטנהאם: אנדרה וילאש בואש עשוי להנחית בווייט הארט ליין את בלם ריאל מדריד ריקרדו קרבאליו, שאיבד את הקרדיט מצד ז'וזה מוריניו. מצד שני, ליון נחושה להשאיר את השוער הוגו לוריס, שכנראה לא יגיע לתרנגולים. "אנחנו מאוד רוצים להשאיר אותו", אמר נשיא ליון.

* חלוץ אינטר, דייגו מיליטו, נמצא על הכוונת של פנרבחצ'ה הטורקית, שמוכנה להציע לו שכר של 2.8 מיליון יורו לעונה.

* ג'וזפ מריה ברטומאו, סגן נשיא ברצלונה, הצהיר שסגנית אלופת ספרד מעוניינת להנחית את ניימאר כבר בסיום האולימפיאדה, למרות שהמשא ומתן בין בארסה לסנטוס התמקד עד כה בהעברת החלוץ הצעיר רק בקיץ הבא.

* ולדימיר וייס הסלובקי, ששיך למנצ'סטר סיטי, עשוי לעבור לאינטר או לפסקארה.

* באנגליה טוענים שארסן ונגר מאמין שסנטי קסורלה ישלים את המעבר שלו לארסנל עד יום שלישי. מאמן מלאגה מנואל פלגריני התלונן על המצב הקשה של הקבוצה שלו: "כשיש כל כך הרבה שמועות, זה פוגע בשחקנים שלנו".

* "דיילי סטאר" האנגלי טוען שרובין ואן פרסי דורש ממנצ'סטר יונייטד שכר השווה לזה של ווין רוני: 220 אלף ליש"ט לשבוע. מנגד, "מירור" טוען שואן פרסי עשוי לא להגיע לסיטי כי בקבוצה לא רוצים להפוך אותו לשחקן הכי נשכר.

* מסתמן כי פדריקו בלצראטי, מגן פאלרמו ונבחרת איטליה, יעבור לרומא. נשיא פאלרמו מאוריציו זמפאריני אומנם אומר ש"רומא תיאלץ לשפר את ההצעה שלה", שעומדת על 5 מיליון יורו, אך ציין ש"פדריקו אמר לי שהוא היה מעדיף לגור ברומא".

* באנגליה טוענים שניוקאסל מעוניינת להחתים את אנדריי ארשבין, שעזב בינואר את הפרמיירליג וחזר לזניט סנט פטרסבורג. גם פולהאם עדיין בתמונה.

* לאציו קרובה להחתים את הבלם הברזילאי קסנדאו מספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully