וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס: "היה משחה נוראי, זה פשוט מבאס"

פלפס נשמע מאוכזב אחרי שסיים רביעי ב-400 מעורב: "זה מתסכל". הזוכה ריאן לוכטה: "זו השנה שלי, אני מרגיש את זה"

כבר ביום הראשון בבריכת השחייה באולימפיאדת לונדון ניתן האות למהפך בצמרת עולם השחייה. לא רק שמייקל פלפס, האלוף הגדול של אולימפיאדת בייג'ינג והאיש ששבר שיאים וגרף שמונה מדליות, הפסיד אתמול (שבת) לריאן לוכטה בגמר ה-400 מטר מעורב - הוא אפילו לא הצליח לגרוף מדליה לאחר שסיים רק במקום הרביעי.

"זה היה פשוט נוראי", אמר פלפס המדוכדך בסיום למאמנו. "זה אכן היה נוראי", הודה בפניו המאמן בוב באומן. לאחר מכן פלפס אמר לתקשורת ש"זה היה פשוט משחה מבאס. הרגשתי טוב ב-200 המטרים הראשונים, אחרי זה אני לא יודע. הם פשוט שחו יותר טוב ממני, שחו יותר חכם ממני, והיו יותר טובים ויותר מוכנים ממני. בגלל זה הם היו על הפודיום".

לוכטה לקח את הזהב עם זמן של 4:05.18 דקות, אחריו הגיעו תיאגו פריירה (ברזיל) וקוסוקה הגינו (יפן), ופלפס השתרך מאחור, כשסיים עם 4:09.28 דקות. "אני מופתע, זה לא נעים", הודה המאמן של פלפס, "ציפיתי שיהיה בסביבות 4:06 דקות".

לוכטה, מנגד, הודה בסיום ש"אני די בהלם עכשיו", ולגבי פלפס אמר ש"אני בטוח שהוא נתן את כל מה שיש לו, וזה כל מה שאפשר לבקש ממנו". לוכטה הוסיף ש"זו השנה שלי. אני יודע את זה, אני מרגיש את זה, כי השקעתי בזה עבודה קשה. קרעתי את התחת במשך ארבע שנים, ואין דרך טובה יותר מבחינתי להתחיל את האולימפיאדה".

פלפס סיכם ואמר ש"זה מתסכל, זה מה שאני יכול להגיד. הדבר הכי חשוב מבחינתי עכשיו זה להסתכל קדימה ולהתכונן להמשך המשחקים. יש לי עוד כמה משחים, ואני מקוה שנוכל לסיים את האולימפיאדה טוב יותר משהתחלתי אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully