וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינייה לברצלונה במרוקו, זלאטן כבש בבכורה בפ.ס.ז'

הגדולות מתחממות: שלושער למסי ב-0:8 על קזבלנקה, השבדי כיכב ב-1:1 של פ.ס.ז' מול DC יונייטד. מילאן גברה 0:1 על צ'לסי

אימג'בנק GettyImages

בזמן שעיניי כל עולם הספורט נשואות לאולימפיאדה בלונדון, הקבוצות הבכירות באירופה ממשיכות במשחקי ההכנה הראשונים לקראת העונה החדשה, והלילה (בין שבת לראשון) רשמו כמה מהן משחקים מסקרנים.

ברצלונה שפתחה את הכנותיה הקיץ עם ניצחון על המבורג, הגיעה למרוקו וסיפקה הצגה לאוהדים בטנג'יר עם ניצחון 0:8 על ראחה קזבלנקה המקומית. לאונל מסי, שעלה לברצלונה ביוקר כשלא שיחק מול הגרמנים, עלה הפעם בהרכב וסיפק את הסחורה הרגילה שלו עם שלושער. אלכסיס סאנצ'ס עם צמד, דני אבלס סרחי גומס וג'רארד דלופו הצטרפו לארגנטינאי בחגיגת השערים.

זלאטן איברהימוביץ' ערך את הבכורה המצופה שלו במדי פריס סן ז'רמן, כשפתח בהרכב של סגנית האלופה הצרפתית שפגשה את וושינגטון DC מה-MLS, ועמד בציפיות כשכבש כבר אחרי שלוש דקות לאחר בישול של ז'רמי מנז. אחרי שהמשחק הופסק ל-45 דקות בשל תנאי מזג האוויר הקשים בבירה האמריקאית, וויון דה רוסריו איזן למקומיים בדקה ה-33.

מילאן, האקסית של זלאטן, המשיכה גם היא במסע המשחקים שלה בארצות הברית עם ניצחון 0:1 על צ'לסי, שסיימה ב-1:1 עם פ.ס.ז' את משחקה הקודם במסע האמריקאי שלה. אורבי עמנואלסון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-69.

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully