וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת לונדון 2012: תקציר היום הראשון

שטילוב היה בשיאו, לוכטה כבר מוזהב, פלפס איכזב ו-שיוון יה הדהימה את העולם. צפו בתקציר מהיום הראשון של לונדון 2012

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אחרי טקס הפתיחה המרשים, יום המשחקים המלא הראשון באולימפיאדת לונדון 2012 לא איכזב. על הבוקר קפצו ראשוני השחיינים אל הבריכה האולימפית כשדרמה אמיתית ראשונה נרשמה. האלוף האולימפי טהואן פארק ניצח את המקצה שלו ב-400 מטר חופשי, אך כשיצא מהבריכה גילה שהוא נפסל בשל זינוק מוקדם. הדרמה נמשכה מספר שעות לאחר מכן שועדת השיפוט ביטלה את הפסילה, פארק הוחזר לתחרות, וזכה מאוחר יותר במדליית הכסף.

מספר שעות לאחר מכן החלה תחרות הטניס על הדשא של ווימבלדון כשכבר במשחק הראשון על המגרש המרכזי התחוללה סנסציה. תומאס ברדיך פשוט לא יכל מול סטיב דארסי הבלגי המדורג 73 בעולם, ומצא את עצמו בחוץ. שעתיים אחריו כמעט רוג'ר פדרר הצטרף למעגל המודחים, אך בתום שלוש מערכות מורטות עצבים גבר על אלחנדרו פאייה הקולומביאני.

במקביל אחד מהתקוות האולימפיות הישראליות הגדולות החלה את השתתפותה, כשאלכס שטילוב השתתף במוקדמות הקרב רב והשיג בתום תחרות נפלאה את הכרטיס לגמר הקרב רב לאחר שסיים במקום ה-12, ולגמר תרגיל הקרקע בו הוא מועמד למדליה, אלרח שסיים במקום הרביעי במוקדמות.

את היום הנהדר הזה סגרנו בבריכה, שם זכה ראיין לוכטה במשליית הזהב הראשונה שלו, כשניצח במקצה ל-400 מטרים מעורב, תוך שהוא משאיר את מתחריו הרחק מאחור. מייקל פלפס, שקיווה להשלים את הקאמבק שלו, סיים רק במקום הרביעי ולא זכה במדלייה. ובזמן שהגברים מתחרים ביניהן, בנשים היתה רק מתחרה אחת: שיוון יה, הסינית בת ה-16 הדהימה כששברה את שיא העולם ב-400 מטרים מעורב, ואספה על הדרך את מדליית הזהב. פשוט לא ייאמן.

אז מה היה לנו היום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully