וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אק ווהן מונה למאמנה של אורלנדו

בזמן שעתידו של דווייט הווארד עדיין לא ברור, הודיעו המג'יק על מינויו של ווהן שכיהן כעוזר מאמן בספרס בשנתיים האחרונות

בזמן שבאורלנדו מתעסקים בשבועות האחרונים בעיקר בניסיונות למצוא בית חדש לדוויט הווארד וקבלת החבילה המשתלמת ביותר עבור שירותיו של סופרמן, הודיעו הערב (שבת) המג'יק על מינויו של ז'אק ווהן לתפקיד המאמן הראשי. ווהן בן ה-37, ששיחק 12 עונות בליגה הטובה בעולם, פרש בסיום עונת 2008/9, ובשנתיים האחרונות כיהן כעוזר מאמן בסן אנטוניו. עתה הוא יחליף את סטן ואן גנדי, שפוטר מהתפקיד למרות שהעמיד מאזן של 135:259 שתקופה שלו כמאמן, בעיקר בעקבות היחסים שלו עם הווארד.

"כשהיינו באמצע חיפוש המאמנים, ראינו מהר מאוד את הרוח של ז'אק ואת המנהיגות שלו שהפכה אותו למועמד המוביל", אמר רוב הניגן, הג'נרל מנג'ר של המג'יק, שאף הוא הגיע לאחרונה למועדון. "אנחנו בטוחים שהחריצות שלו, תשומת הלב שלו לפרטים והצורה בה הוא מתקשר יעזור לנו להקים את הבסיס של המועדון להמשך. המחוייבות שלו והתשוקה שלו לבניית הארגון יסייע לנו להניע את המועדון בשנים הקרובות".

עם זאת, עדיין לא ברור כיצד מינויו של ווהן לתפקיד ישפיע על עתידו של דווייט הווארד במועדון. כזכור, לפני מספר ימים השתעשע שאקיל אוניל על חשבונה של אורלנדו כשביקר ווהן והמג'יק כשכתב: "אורלנדו מג'יק עומדת להחתים את ז'אק ווהן כמחליפו של ואן גנדי, ומעדיפים אותו על פני מאלון ובריאן שואו. אתם צוחקים עליי? וואו, בהצלחה עם הקבוצה הזו, דווייט הווארד".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully