וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: יוני ארליך ואנדי רם עלו לסיבוב השני

הישראלים, המדורגים 41 ו-42 בעולם ונכנסו לטורניר בכרטיס חופשי, ניצחו 6:7 (5), 6:7 (3) את גרנולר ולופס מספרד

יוני ארליך ואנדי רם עלו הערב (שבת) לסיבוב השני בטורניר הטניס של האולימפיאדה. הישראלים, המדורגים במקומות ה-41 ו-42 בעולם בהתאמה ונכנסו לטורניר עם כרטיס חופשי, הצליחו לנצח 6:7 (5), 6:7 (1) את מרסל גרנולר ומארק לופס הספרדים ויפגשו בסיבוב השני את המנצחים במפגש בין רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה השוויצרים לקיי נישיקורי וגו סואדה היפנים.

הישראלים אמנם דייקו רק ב-55 אחוזים מההגשות הראשונות, אבל הצליחו להשיג 36 ווינרים לעומת 30 של הספרדים והצליחו גם להשיג תשע אפשרויות שבירה, מתוכן ניצלו רק הזדמנות אחת.

יוני ארליך. קובי אליהו
יכולים לעבור את הספרדים? ארליך/קובי אליהו

מהלך המשחק

הישראלים פתחו טוב את המשחק ושמרו על ההגשות בדרך ל-0:1. במשחקון הבא היו לרם וארליך שתי אפשרויות שבירה, אך הספרדים לא התרגשו ואיזנו ל-1:1. הישראלים שמרו על ההגשות שלהם ועלו ל-1:2. הספרדים שמרו על ההגשות שלהם בקלות ואיזנו ל-2:2. הישראלים שמרו על ההגשה ועלו ל-2:3. שני הזוגות המשיכו לשמור על ההגשות וזה 4:4. שני הזוגות המשיכו לשמור על ההגשות ובשובר השוויון הצליחו הישראלים להשיג מיני שבירה בדיוק בזמן כדי לעלות ל-5:6 ומשם להמשיך ל-5:7 ולזכייה במערכה הראשונה.

שני הזוגות שמרו על ההגשות שלהם בתחילת המערכה השנייה עד שהישראלים שברו ראשונים ועלו ל-1:2. אך הספרדים לא נבהלו מהשבירה הראשונה במשחק ושברו בחזרה ל-2:2. גרנולר ולופס שמרו על ההגשות וזה 2:3 להם. הישראלים שמרו על ההגשה שלהם בדרך ל-3:3. השניים שמרו על ההגשות וזה 4:4. בשלב הזה הישראלים היו קרובים להשיג שבירה וגררו את הספרדים למשחקון ארוך מאוד, אך לא הצליחו לשבור אותם וזה 4:5. רם וארליך שמרו על ההגשות ואיזנו ל-5:5 ואפילו השיגו אפשרות שבירה במשחקון הבא, אך הספרדים חזרו ועלו ל-5:6. רם וארליך שמרו על ההגשות וכפו שובר שוויון נוסף, שם הצליחו לעלות ל-1:5 אחרי שתי מיני שבירות. הספרדים הצליחו לצמק ל-5:3, אך רם וארליך השיגו שתי נקודות נוספות והשיגו כרטיס לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully