וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "הרגשתי שאני יכול לעשות את זה"

השחיין הישראלי שהחמיץ את הגמר ב-400 מ.א נותר מאוכזב. עברי, שחסרה ארבע מאיות בלבד: "יוצאת בהרגשה טובה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו ללונדון

משלחת השחייה הישראלית פתחה הבוקר (שבת) את דרכה באולימפיאדה עם שלושה נציגים שלא הצליחו להעפיל למשחי הגמר. גל נבו קבע 4:14.77 דקות במוקדמות ה-400 מעורב אישי, וסיים במקום העשירי הכללי. עמית עברי הייתה רחוקה ארבע מאיות בלבד מעלייה לחצי הגמר ב-100 פרפר כשקבעה 58.78 שניות, ואמרי גניאל קבע 1:02.07 דקות ב-100 חזה ודורג 32 בדירוג הכללי.

גל נבו הספיק לדבר עם התקשורת בזמן שמתחריו עוד היו בבריכה והוא המתין לתוצאות. אי ההעפלה לגמר הותירה אותו מאוכזב מאוד: "ברור שזה מאכזב. ידעתי שאני צריך להגיע לאיזור ה-4:12 בשביל להגיע לגמר. הרגשתי שאני יכול לעשות את זה, אבל לצערי זה לא יצא. זו התוצאה הכי טובה שלי בלי חליפה, אבל לא הספיק. בניתי על הבריטי ששחה במסלול לידי שישחה בתוצאה מסוימת, אבל הוא היה פחות מהיר ממה שחשבתי. כנראה שזה קצת בילבל. אולי גם פתחתי מהר מדי בפרפר. אני מקווה מאוד שיילך לי טוב יותר ב-200 מעורב".

עברי, שגם היא נותרה מתוסכלת אחרי שחסרו לה ארבע מאיות להעפלה לחצי הגמר, אמרה: "אני חושבת שזה לא רע, אני יוצאת מהמשחה הזה בהרגשה טובה יש לי עוד 200 מעורב. מצאתי את עצמי באנרגיה מטורפת כאן. אני מאמינה ששחיתי טוב ושחלוקת הכוחות שלי הייתה טובה".

יום של החמצות לשחיינים הישראלים בבריכה בלונדון

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully