וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו פספס בשני מקומות את הגמר ב-400 מעורב

הישראלי סיים 10 עם 4:14.77 דק', פלפס עלה מהמקום ה-8 בלבד. עברי פספסה חצי גמר ב-4 מאיות, גם גניאל לא עלה

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר המשחים של נבו ועברי באדיבות ערוץ 1

אחד הענפים הכי מסקרנים באולימפיאדה, השחייה בבריכה האולימפית, יצא לדרך הבוקר (שבת) וכבר במשחה הראשון זכינו לראות נציג ישראלי. גל נבו עלה למקצה השלישי ב-400 מטרים מעורב אישי וסיים במקום השלישי במקצה שלו, עם 4:14.77 דקות. לצערו של נבו, במשחה החמישי והאחרון עקפו אותו מספר שחיינים והוא נותר מחוץ לגמר, עם המקום העשירי בדירוג הכללי.

נבו, שהגיע למשחה הזה עם התוצאה ה-21 בטיבה מבין המשתתפים, ניסה להתמודד עם השיא הישראלי, אך נותר קצר מדי. הוא שמר על מקומו השלישי לאורך רוב המשחה וכעת יתרכז במשחים הבאים שלו ל-200 מטרים מעורב אישי ו-200 מטרים פרפר. את המקצה של נבו ניצח קוסוקה האגינו עם 4:10.01, שיא אסייתי והתוצאה הטובה ביותר במוקדמות.

במקצה הבא זינק מייקל פלפס לראשונה לבריכה ולמרות קרב צמוד מצידו של לאזלו צה ההונגרי, ידו של פלפס הייתה על העליונה והוא סיים עם 4:13.33, שבע מאיות לפני צה. יחד עם זאת, הזמן של פלפס היה חלש מאוד והוא העפיל לגמר רק מהמקום השמיני, אחרי הרבה מאוד דפיקות לב. למקצה החמישי והאחרון הופיע ריאן לוכטה, שהופתע על ידי צ'אד לה קלו מדרום אפריקה, אשר ניצח את המקצה עם 4:12.24 והעפיל מהמקום השני לגמר. לוכטה הגיע 11 מאיות אחריו.

עמית עברי זינקה למשחה ל-100 מטרים פרפר, בו זכתה במדלית הארד באליפות אירופה האחרונה. לצערה, אין דין אליפות אירופה כאולימפיאדה ועברי סיימה שביעית במקצה שלה, עם 58.78 שניות, מה שנתן לה את המקום ה-18 בדירוג הכללי, ארבע מאיות בלבד מעלייה לחצי הגמר. אגב, מי שעלתה מהמקום הראשון לחצי הגמר היא דונה וולמר האמריקאית, עם שיא אולימפי נהדר של 56.25 שניות.

אמרי גניאל היה הישראלי האחרון שזינק לבריכה הבוקר והוא הסתפק ב-1:02.07 במשחה ל-100 מטרים חזה. גניאל סיים שישי במקצה שלו, השלישי במספר והוא דורג 32 בדירוג הכללי. קוסוקה קיטג'ימה היפני הנהדר, הסתפק במקום השני במקצה שלו ועלה מהמקום השני עם 59.63 שניות, מאייה אחת יותר מהראשון, האוסטרלי כריסטיאן ספרנגר.

במשחה ל-400 מטרים חופשי התחרשה דרמה רצינית. תחילה היה זה פול בידרמן הגרמני, שנותר מחוץ לגמר, כשהגיע רביעי במקצה שלו ועשירי בסך הכל. הוא עוד התקדם מקום אחד בדירוג הכללי, לאחר שטהואן פארק הדרום קוריאני, האלוף האולימפי המכהן ואלוף העולם פעמיים במשחה הזה, סיים ראשון במקצה שלו, אבל נפסל והודח מהתחרות. אלא שהתפנית הגדולה באמת התרחשה כעבור מספר שעות, כשפארק הוחזר אחר כבוד לגמר והפסילה שלו נמחקה.

גל נבו: "הרגשתי שאני יכול לעשות את זה"

גל נבו הספיק לדבר עם התקשורת בזמן שמתחריו עוד היו בבריכה והוא המתין לתוצאות. אי ההעפלה לגמר הותירה אותו מאוכזב מאוד: "ברור שזה מאכזב. ידעתי שאני צריך להגיע לאיזור ה-4:12 בשביל להגיע לגמר. הרגשתי שאני יכול לעשות את זה, אבל לצערי זה לא יצא. זו התוצאה הכי טובה שלי בלי חליפה, אבל לא הספיק. בניתי על הבריטי ששחה במסלול לידי שישחה בתוצאה מסוימת, אבל הוא היה פחות מהיר ממה שחשבתי. כנראה שזה קצת בילבל. אולי גם פתחתי מהר מדי בפרפר. אני מקווה מאוד שיילך לי טוב יותר ב-200 מעורב".

עברי, שגם היא נותרה מתוסכלת אחרי שחסרו לה ארבע מאיות להעפלה לחצי הגמר, אמרה: "אני חושבת שזה לא רע, אני יוצאת מהמשחה הזה בהרגשה טובה יש לי עוד 200 מעורב. מצאתי את עצמי באנרגיה מטורפת כאן. אני מאמינה ששחיתי טוב ושחלוקת הכוחות שלי הייתה טובה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully