וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בלונדון: פאר מחפשת סנסציה, מקסוטה בקרב רב

הישראלית מול מריה שראפובה בטורניר הטניס. נמרוד שפירא בר אור ב-200 מ' חופשי בבריכה, גולן פולק ינסה להפתיע בג'ודו

הטניסאית הישראלית שחר פאר. קובי אליהו
יכולה להדהים את עולם הטניס/קובי אליהו

האולימפיאדה תיכנס מחר (ראשון) ליום המשחקים השני שלה וחמישה ישראלים צפויים לקחת חלק בתחרויות השונות ברחבי בירת אנגליה.

אל מגרש הטניס בווימבלדון תעלה שחר פאר למשחק כמעט בלתי אפשרי מול מריה שראפובה. הרוסיה, המדורגת שלישית בעולם, ניצחה את פאר בכל ששת המפגשים בין השתיים עד היום, כולל בטורניר מיאמי העונה, שם הצליחה פאר לקחת לה מערכה. הישראלית תנסה להדהים ולעלות לשלב הבא, שם תמתין המנצחת בין לוסי ספארובה הצ'כית ללורה רובסון המקומית. המשחק של פאר צפוי להיערך בסביבות השעה 18:00 שעון ישראל (תלוי במשחקים המוקדמים) במגרש המרכזי.

בבריכה האולימפית ישראל תיוצג מחר על ידי נמרוד שפירא בר אור, במשחה ל-200 מטרים חופשי. המוקדמות ייצאו לדרך ב-12:20 ושפירא בר אור ישחה במסלול 4 במקצה השלישי. התוצאה עימה הוא העפיל למשחה היא ה-25 בטיבה, כך שהוא יצטרך התעלות כדי להעפיל לחצי הגמר.

גולן פולק הצעיר יחל את דרכו על מזרן הג'ודו עם קרב בסיבוב הראשון מול דויד לארוס הצרפתי. הקרב של פולק צפוי להתחיל ב-11:30 והוא ינסה להשיג לפחות ניצחון אחד בתחרות הקשה הצפויה לו.

מישה זילברמן (66 בעולם), שערך הערב את הופעת הבכורה ההיסטורית של ישראל בענף הבדמינטון האולימפי והפסיד ליאן יורגנסן 21:13, 21:12, יקיים מחר את משחקו השני והאחרון במסגרת בית ט' של השלב המוקדם מול דרק וונג מסינגפור. המשחק יפתח בסביבות השעה 15:44. ניצחון על המדורג 60 בעולם ישאיר לזילברמן סיכוי תיאורטי לעלות לשמינית הגמר, בעוד אם הוא יפסיד הוא יסיים את דרכו במשחקים.

ולריה מקסוטה, המייצגת את ישראל בתחרות הקרב רב לנשים, תנסה להשתחל לגמר באולם ההתעמלות. מקסיוטה תתחרה במכשירי הקורה, הקרקע, הקפיצות והמקבילים המדורגים.

נמרוד שפירא, שחיין ישראלי. Michael Probst, AP
יהיה חייב להתעלות על עצמו. שפירא בר אור/AP, Michael Probst

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully