וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ידענו מה הסיכון שאנחנו לוקחים"

אחרי התבוסה 5:2, מאמן ריאל יורה: "בנפיקה לא ניסתה דברים חדשים ושיחקה ברצינות". קואנטראו: "לא ציפינו לתוצאה כזו"

שאף אחד לא ישקר לכם: זה לא נעים להפסיד במשחקי אימון, ועוד יותר לא נעים לרדת בהם מובס. ז'וזה מוריניו וריאל מדריד ספגו אתמול (שישי) תבוסה גדולה 5:2 על ידי בנפיקה ליסבון. נכון, הבלאנקוס עלו עם הרכב חסר מאוד, ובכל זאת, היריבה הפורטוגלית עשתה בית ספר של כדורגל לבחורים של 'המיוחד', שהגיע לטורניר המסורתי גביע אוסביו שמתקיים זו השנה החמישית ברציפות.

עם רפאל וראן, לסאנה דיארה, קאקה, קאייחון, אנחל די מריה וגונסאלו היגואין, ריאל נראתה אבודה. חאבי גרסיה הבקיע כבר אחרי ארבע דקות, אבל הבלאנקוס חוללו מהפך עם צמד שערים של קאייחון. אלא שבנפיקה איזנה עם אקסל ויטסל, ובמחצית השנייה אנצו פרס, קרלוס מרטינס ופרס הארגנטינאי השלימו מהפך מפתיע.

"אין שום ערך בהפסדים גדולים שמתרחשים במשחקי ידידות", טען מוריניו במסיבת עיתונאים לאחר המשחק. "ידענו מה הסיכון שלקחנו. בנפיקה לא רצתה לנסות דברים חדשים ושיחקה ברצינות. אני מקווה שהניצחון הזה יעלה את המוראל שלהם, אבל בצורה מאוזנת. אם הם נותנים חשיבות גבוהה לתוצאה הזו, זה יכול להוות משהו שלילי עבורם. אני מקווה לחזור לכאן במהלך העונה, אבל כדי לשחק משחק רשמי ולנצח כשהניצחונות יקבעו".

פאביו קואנטראו, שהגיע לריאל מבנפיקה ונכנס כמחליף בדקה ה-61, דווקא לא הרשה לעצמו לזלזל בתוצאה או ביריבה, ואמר: "זה היה משחק טוב ומחזה טוב. לא ציפינו לתוצאה הזו, אבל היו חסרים לנו הרבה שחקנים והיו לנו שחקנים מקבוצת המילואים. בכל מקרה, לבנפיקה הגיע לנצח. אני אוהד של בנפיקה ולא רציתי לפספס את ההזדמנות לשחק באיצטדיון שלי עוד פעם".

הכנה: ריאל מדריד הושפלה 5:2 על ידי בנפיקה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully