וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני בריטניה: "ההופעה המרהיבה ביותר"

כלי התקשורת חילקו מחמאות רבות למארגנים על טקס מרשים. עוד כותרות: "לונדון הדליקה את העולם" ו"הולכים על הזהב"

טקס הפתיחה המרגש שראינו אתמול (שישי) מבעד למסכי הטלוויזיה זכה למחמאות רבות בתקשורת הבריטית, שרגילה לבקר ולעקוץ. העיתונים השונים ברובם המכריע חילקו מחמאות למארגנים על הטקס המושקע שהוציא לדרך את המשחקים האולימפיים.

הטיימס כינה את האירוע כ"הופעה הטובה ביותר", והדגישה את העובדה ש"בסופו של דבר לא היו אלה סטיב רדגרייב, רוג'ר באניסטר, דייויד בקהאם או דיילי תומסון, דיים קלי הולמס או בראדלי וויגינס שזכו לכבוד להדלקת הלפיד האולימפי. אלה היו שבעה צעירים ספורטאים נלהבים שהתעלו על כל שאר האפשרויות, והרבה יותר באחד הטקסים המשוכללים ביותר".

'אינדיפנדנט' הלך בכותרת שלו על כך ש"לונדון הדליקה את האור בעולם" וגם הוא הגדיר זאת כ"הופעה הטובה ביותר בתבל, וזו רק ההתחלה". הכותב ג'יימס לואטון טען ש"אנחנו לא יודעים עדיין מה יביאו המשחקים האולימפיים, אבל הלילה אפשר היה להרגיש את המשקל של כל האפשרויות".

'גארדיאן' שלח מסר גם הוא לשאר העולם עם "שיעור ברגש: לונדון 2012 נפתח עם מפגן מסחרר על טהרת בריטניה". ה'דיילי טלגרף' טען ש"הולכים לזהב", במרומז לכך שהטקס עצמו הוא הטוב ביותר בכל הזמנים, וסבר ש"טבעות האולימפיאדה הגיעו לגבהים חדשים כשהן התעופפו באוויר בטקס פתיחה מרשים". גם 'הסאן' יצא מגדרו וכינה את טקס הפתיחה כ"הופעה המרהיבה ביותר במשחקים האולימפיים מאז שהם החלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully