וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: כל הכרטיסים לטקס הפתיחה נמכרו

המארגנים בישרו שעות לפני תחילת המופע כי גם הכרטיסים היקרים ב-2,012 ליש"ט אזלו. מוסלמים יפגינו מחוץ לפארק

טקס הפתיחה של האולימפיאדה גורם להתרגשות גדולה בלונדון, והמארגנים סוף כל סוף יכולים היו לנשום לרווחה ולבשר מספר שעות לפני תחילתו: "כל הכרטיסים נמכרו". האצטדיון יהיה מלא מפה ולפה, ועל פי דיווחים באנגליה גם הכרטיסים הכי יקרים נמכרו בעלות של 2,012 ליש"ט.

הלפיד האולימפי ממשיך במסעו. LOCOG, GettyImages
הלפיד האולימפי מתקרב ליעדו/GettyImages, LOCOG
אוהד בריטי מחוץ לפארק האולימפי. Feng Li, GettyImages
האוהדים כבר חוגגים מחוץ לפארק האולימפי/GettyImages, Feng Li
אוהד ברזילאי מחוץ לפארק האולימפי. Feng Li, GettyImages
ולא רק הבריטים, הנה גם אוהד ברזילאי/GettyImages, Feng Li

אבל לא כולם שותפים לחגיגה הגדולה. קבוצה של בריטים מוסלמים הודיעה כי קיבלה אישור להפגין מחוץ לפארק האולימפי בלונדון, נגד מה שהם מכנים "הרשע של המשחקים". אנשי הארגון הבהירו כי ימחו מחוץ לשערי האצטדיון כדי לגנות את בריטניה ובנות בריתה אשר מנהלות "מסע צלב נגד המוסלמים".

הארגון אף הקים אתר אינטרנט אשר כותרתו: "בזמן שהעולם משחק, מוסלמים נהרגים ברחבי הגלובוס". אחד המארגנים, מיזנור רחמן, ריצה עונש של ארבע שנים בכלא האנגלי לאחר שקרא להרוג חיילים בריטים ואמריקאים. זה לא מנע ממנו להמשיך בפעולותיו ולהודיע: "זו הולכת להיות אחת ההפגנות הגדולות שהקהילה המוסלמית ארגנה בבריטניה אי פעם. ישתתפו בה מאות אנשים ואנחנו מקווים שגם אלפים".

המשטרה אישרה למפגינים לקיים את המחאה שלהם כסדרה, כשדובר כוחות השיטור מסר: "המשטרה ממשיכה בתכניות כסדרן. אנחנו מוכנים לכל תרחיש, גם בהפגנה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully