וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בלונדון: במים, בדשא ובדרכים

פלפס ולוכטה ב-400 מ' מעורב (21:30), פדרר חוזר לווימבלדון (18:00) והבריטים במירוץ האופניים. וגם: 5 ההמלצות שלנו

אחרי שתרגע החגיגה הגדולה מטקס הפתיחה שייערך הערב (שישי) באצטדיון האולימפי, יצאו מחר לדרך האירועים לכבודם התכנסנו - התחרויות האולימפיות למיניהן ויש הרבה כאלה, כבר ביום התחרויות הרשמי הראשון.

שחיה

מי הבריכה האולימפית יגעשו מהר מאוד באולימפיאדה הזו, עם קרב ראש בראש בין שני השחיינים הבכירים בעולם כיום, מייקל פלפס וריאן לוכטה, ב-400 מטרים מעורב אישי. פלפס כבר הפך מזמן לאגדה אולימפית, עם 16 מדליות, 14 מתוכן בצבע זהב. אחרי ששבר את שיאו של מארק ספיץ באולימפיאדה הקודמת וזכה בשמונה מדליות זהב בבריכה, הוא יסתפק הפעם בחמישה משחים בלבד, הקשה שבהם יהיה כבר מחר ככל הנראה, שכן הוא יפגוש את השחיין שגבר עליו מספר פעמים בעבר. לוכטה אוחז בשש מדליות אולימפיות, שלוש מהן מזהב והוא היה שלישי לפלפס במשחה הזה בבייג'ינג, אבל זכה בשתי אליפויות העולם האחרונות ואף ניצח את פלפס במבחנים האמריקאים. המוקדמות יחלו ב-12:00, הגמר ב-21:30.

מי שעוד יזנק לבריכה הוא היפני קוסוקה קיטג'ימה, שרוצה לשמור על הדאבל של 100 ו-200 מטר חזה, בו הוא זכה גם באתונה וגם בבייג'ינג. השליט הבלתי מעורער של המשחים הללו יחל את דרכו עם הקצר מביניהם, אליו העפיל עם התוצאה הטובה מבין כל המשתתפים, חצי שנייה טובה יותר מהדולק אחריו פאביו סקוצולי האיטלקי.

התעמלות

מי שימשוך את מרבית תשומת הלב באולם ההתעמלות, בו יצאו לדרך מוקדמות הקרב רב, יהיה כמובן קוהיי אוצ'ימורה, אלוף העולם שלוש פעמים ברציפות. היפני זכה בכסף בקרב רב ובתחרות הקבוצתית בבייג'ינג, אולם הפעם הוא מועמד ברור לזכייה בזהב, גם בקרב רב וייתכן שגם במכשירים הפרטניים. כזכור, המתחרים עוברים בין שישה מכשירים והמוקדמות יתקיימו בשלוש קבוצות (13:00, 17:30, 22:00).

טניס

רק לפני שלושה שבועות ירד רוג'ר פדרר מכר הדשא של ווימבלדון כמנצח הגדול, לאחר שגבר בגמר הטורניר על אנדי מארי המקומי והניף גרנד סלאם 17 בקריירה ושביעי בטורניר האהוב עליו. בסביבות 18:00 הוא יעלה למשחק בסיבוב הראשון מול הקולומביאני אלחנדרו פאייה במגרש המרכזי. אגב, לפני שנתיים פדרר נגרר לחמש מערכות מול פאייה בסיבוב הראשון של ווימבלדון.

משחק מסקרן נוסף מחר בטורניר הגברים יפגיש בין תומאס ברדיך הצ'כי לסטיב דרסיס הבלגי. דויד נלבנדיאן הארגנטינאי יפגוש את ינקו טיפסרביץ' מסרביה וארגנטינאי נוסף, חואן מרטין דל פוטרו, מחכה לאיבן דודיג הקרואטי.

בנשים, סרינה וויליאמס שזכתה בווימבלדון האחרון, תפתח עם משחק קשה מול ילנה ינקוביץ' הסרבית. קים קלייסטרס תתמודד מול רוברטה וינצ'י האיטלקיה ואן קאוטבונג המקומית תנסה להפתיע את קרולין ווז'ניאקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

כדורגל

טורניר הנשים חוזר למחזור שני אחרי יומיים של מנוחה. במוקד יעמוד המשחק בין אלופת העולם יפן לבין שבדיה החזקה. שתי הנבחרות ניצחו במשחקן הראשון וזה יהיה קרב ישיר על ראשות בית ו'. ברזיל תתמודד מול ניו זילנד ובריטניה מול קמרון ואילו ארצות הברית, שהתקשתה מול צרפת, תפגוש את קולומביה. הצרפתיות ישחקו מול צפון קוריאה וקנדה מול דרום אפריקה.

כדורסל

טורניר הנשים יצא לדרך מחר, עם האלופה האולימפית ואלופת העולם, נבחרת ארצות הברית, שתפגוש את קרואטיה (16:30). אוסטרליה, שזכתה בכסף בבייג'ינג, תתמודד מול המארחת בריטניה (00:15) בבית המקביל, בו תשחק גם אלופת אירופה רוסיה מול קנדה (12:15).

אופניים

ללא האלוף האולימפי המכהן סמואל סאנצ'ס הספרדי, שנפצע בטור דה פראנס וייעדר, מירוץ האופניים ייערך מחר ברחובות לונדון ובסביבת העיר. מיליון צופים צפויים לחכות לצידי הכביש ולעודד את הרוכבים, שיא כל הזמנים. המסלול בן 250 הקילומטרים אמור להיות רועש בעיקר במאה הקילומטרים האחרונים, לשם תותר כניסה חופשית. ההצלחה הבריטית בטור דה פראנס האחרון בו סיימו בראדלי וויגינס וכריס פרום בשני המקומות הראשונים ומארק קאבנדיש הוכיח כי כוחו עדיין במותניו, תוציא את הבריטים מהבתים וקאבנדיש הוא גם אחד הפייבוריטים הבולטים לזכות. לצידו ניתן למצוא את זוכה החולצה הירוקה מהטור פיטר סגאן הסלובקי הצעיר, כמו גם את אנדרה גרייפל הגרמני.

חמש ההמלצות שלנו לקראת שבת

11:00 - אחרי דיבורים בלתי נגמרים על סגנון הלבוש, בעיקר זה של השחקניות, תחת הקור הלונדוני, יפתח טורניר כדורעף החופים. הטורניר ישוחק במגרש יוצא דופן במיוחד, רחבת התהלוכות של הסוסים המלכותיים, במגרש המכיל 15 אלף מקומות.

16:45 - אלופת העולם פעמיים ברציפות בכדורעף נשים, נבחרת רוסיה, תצא לדרך עם משחק מסקרן מול המארחת בריטניה, שבוודאי תזכה לתמיכה ביתית לא מבוטלת בארל'ס קורט העצום (19 אלף מקומות).

18:00 - רוג'ר פדרר אוהב את הדשא בלונדון, וגם לונדון מאוהבת ברוג'ר פדרר. זמן קצר לאחר הזכייה השביעית שלו בווימבלדון, האהבה הזו תעמוד למבחן נוסף, הפעם בגוון אולימפי. השוויצרי המעוטר יחל את דרכו מול אלחנדרו פאייה הקולומביאני, אחד שכבר עשה לו צרות על הדשא בעבר.

21:30 - רגע השיא של היום הראשון בברכה: מייקל פלפס מול ריאן לוכטה, כמובן, בקרב על כל הקופה. אחרי שניצח את פלפס במבחנים האמריקאים, לוכטה ינסה להשאיר את יריבו הגדול מאחור גם באולימפיאדה. פלפס עצמו ירצה להתחיל ברגל ימין ולהראות שהוא עדיין אותו פנומן מבייג'ינג.

23:15 - נבחרת כדוריד הנשים של נורבגיה, שהשתלטה על הענף בשנים האחרונות, תפתח את הופעותיה במשחק ענק מול צרפת, סגנית אלופת העולם. הנורבגיות זכו באולימפיאדה הקודמת, באליפות העולם ב-2011 ובארבע אליפויות אירופה החולפות, בין 2004 ל-2010.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully