וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עסקת העברתו של איגייבור תקועה

הניגרי העלה את דרישותיו הכספיות במשא ומתן מול בטיס, העסקה עלולה להתפוצץ. האדומים הבהירו: המגעים נמשכים

קובי אליהו

צפו בנחיתה של הפועל תל אביב ממחנה האימונים

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי שהפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם בטיס על מכירתו של נוסא איגייבור תמורת 1.2 מיליון יורו, דווקא הקשר עצמו מונע מהעסקה להיחתם באופן סופי. איגייבור העלה את דרישותיו במשא ומתן מול הספרדים בנוגע לחוזהו, וכרגע נראה כי העסקה תקועה. כמו כן, בעיות הוויזה שמנעו מאיגייבור להצטרף למחנה האימונים של הפועל תל אביב, הפכו למטרד גם עבור בטיס, שהציבה את הניגרי בראש רשימת הרכש שלה, אך לא מוכנה להיכנע לתכתיבים. הפערים בין הצדדים עומדים על כמה עשרות אלפי יורו ואם איגייבור לא יתפשר בנושא השכר, קשה לראות את העסקה יוצאת אל הפועל.

סוכן השחקנים רונן קצב, שהביא את הצעה על הקשר מהספרדים ואף תיווך בין הצדדים, אישר כי כרגע בטיס לא מכונה לשלם את דרישות איגייבור וכרגע מבחינתו העסקה התפוצצה בשל אותם דרישות. לעומת זאת, בהפועל תל אביב הבהירו כי המשא ומתן עדיין נמשך, וכמו כן לשחקן יש מספר הצעות נוספות באירופה. גם בבטיס לא ממהרים לוותר על איגייבור, ובתקשורת האנדלוסית נטען כי המטרה של המאמן פפה מל היא לראות את השחקן עובר בדיקות רפואיות ומצטרף לאימונים עד יום שישי הבא, לאחר שביקש מראשי המועדון באופן אישי להחתימו. כרגע, הסיכויים הם גבוהים הרבה פחות שאיגייבור יחתום בבטיס, אך עדיין המשא ומתן לא עלה על שרטון וכל הצדדים מעוניינים לראות את הניגרי נוחת בספרד ומצטרף לקבוצה.

בהפועל לא ממש מתרגשים מכך שאביחי ידין וטוטו תמוז לא הגיעו היום לאימון הקבוצה, אך יחד עם זאת יזמנו את השניים לשיחה ויבהירו לשחקנים שכל עוד הם שחקני המועדון הם חייבים להתנהג בהתאם. כזכור, השניים לא יצאו למחנה האימונים מכיוון שהם צפויים לעבור לקבוצות באירופה, אך מכיוון שהפועל עדיין לא הגיעה לסיכום על העברתם, השניים היו אמורים לשוב ולהתאמן כרגיל, דבר שלא קרה. כאמור, הפועל תיזום שיחה עם השניים ואם אלה לא ישובו לתלם, תעמידם לועדת משמעת. אגב, ידין צפוי לפתוח בדרבי גביע הטוטו בשבוע הבא, זאת בשל חסרום השחקנים בקישור האחורי.

בנוסף, שחקני הפועל הופתעו לראות אתמול סעיף חדש במשכורת של חודש יוני ששולמה רק אתמול על ידי אלי טביב והוא: "הוצאות משותפות". במועדון לא ממש יודעים להסביר את פירוש הניכוי החדש של הבעלים הקודם, אך שחקנים כמו בוריס קליימן שמשכורתם לא גבוהה במיוחד, איבדו כמעט חצי משכרם החודשי בשל אותו סעיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully