וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי: "פאוק סלוניקי זו הגרלה קשה, אבל אפשרית"

27.7.2012 / 13:06

הבלם מוכן לשלב הבא באירופה, אך לא בטוח שישחק בו: "כרגע אני בבני יהודה ונותן הכל". איציק כהן, ששוחרר מחיפה, מועמד

שחקני בני יהודה שחזרו אמש (חמישי) מארמניה לאחר נצחון החוץ 0:1 על שיראק (0:3 בסיכום שני המשחקים) וההעפלה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, לא קיבלו יותר מדי זמן לחגיגות והתייצבו כבר הבוקר בשעה 8:00 לאימון שחרור במגרש בשכונת התקווה.

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהניצחון, שהושג בתנאי אקלים לא קלים, כאשר המשחק שוחק בגובה של 1,500 מטר ובאוויר דליל בחמצן. השחקנים יהנו מחר מיום חופשי וישובו לאימונים ביום ראשון, כדי לפתוח את ההכנות לקרב הכפול נגד פאוק סלוניקי היוונית. המשחק הראשון יתקיים כבר ביום חמישי הקרוב, בשעה 20:00 באצטדיון רמת גן וישודר בספורט 2.

במועדון התבשרו כי הבלם אביב חדד, שהורחק במשחק הראשון נגד שיראק, ספג מאופ"א עונש הרחקה משני משחקים והוא יחמיץ גם את המשחק הראשון נגד פאוק. הדבר עשוי ליצור למאמן דרור קשטן בעיה גדולה בחוליית ההגנה, שכן בשלב זה לא בטוח האם הבלם דן מורי יעמוד לרשות הקבוצה בצמד המשחקים נגד היוונים. סוכנו של הבלם גלעד קצב, ממשיך בנסיונות למצוא עבורו קבוצה באירופה וייתכן וכבר בימים הקרובים תהיינה התפתחויות בנושא. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, איציק כהן מוזכר כמועמד להגיע וכעת, לאחר שיחרורו ממכבי חיפה, ייתכן כי הדבר יסלול את דרכו.

מי שכן ישחק בצמד המשחקים נגד היוונים הוא החלוץ דינו אנדלובו, שאמור לעבור למכבי חיפה. בשלב זה נראה כי אנדלובו יישאר בבני יהודה לפחות עד שתסיים את השלבים המוקדמים בליגה האירופית, כאשר במקביל בצוות המקצועי ובהנהלת המועדון כבר מחפשים חלוצים זרים שיבואו במקומו של הדרום אפריקאי.

"עברנו שלב בצורה מושלמת, עם שני ניצחונות וללא ספיגת שער", אמר הבלם דן מורי לוואלה! ספורט, "תמיד כיף לנצח. זה היה משחק לא פשוט ולא קל, בגובה 1,500 מטר עם חמצן מדולל, אבל בהחלט עמדנו יפה במשימה". מורי התייחס ליריבה היוונית בשלב הבא: "פאוק סלוניקי זו הגרלה קשה, אבל אפשרית. מדובר בקבוצה עם תקציב ענק ושחקנים מנוסים מהנבחרת היוונית. אבל אנחנו מאמינים בדרך שלנו, בשיטה שלנו ובעיקר בעצמנו. קודם נעבור את המשחק הראשון וכבר הוכחנו בעבר מה אנחנו שווים בבית". מורי נשאל האם המשחק אמש היה האחרון עבורו במדים הזהובים והשיב: "אני כרגע בבני יהודה ואני נותן את כל כולי להצלחת הקבוצה. לגבי העתיד נצטרך לחכות וכל האופציות פתוחות".

בני יהודה דילגה לשלב הבא עם 0:1 בחוץ על שיראק

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully