וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בלונדון: תשעה ישראלים יוצאים לדרך

שטילוב יתחמם במוקדמות הקרב רב, רם וארליך ינסו לעבור סיבוב על הדשא של ווימבלדון ונבו, גניאל ועברי יזנקו לבריכה

טקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון אומנם ייערך הערב (שישי), אבל המשחקים יצאו לדרך בכל הכוח החל ממחר בבוקר וגם למשלחת הישראל מצפה ייצוג נכבד ביותר, כאשר לא פחות מתשעה ישראלים יקחו חלק בתחרויות השונות.

התקווה הישראלית הכי גדולה אולי למדליה, המתעמל אלכס שטילוב, יערוך סוג של חימום מחר, במוקדמות הקרב-רב. המוקדמות יתקיימו בשלושה שלבים, בשעות 13:00, 17:30 (בקבוצה זו ישתתף שטילוב) ו-22:00 שעון ישראל, כאשר המשתתפים ינועו בין ששת המכשירים השונים: מתח, מקבילים, טבעות, סוס הסמוכות, שולחן הקפיצות ותרגיל הקרקע, בו מצטיין שטילוב. בתחרות לקרב-רב הישראלי לא אמור להתברג בצמרת הגבוהה, אלא דווקא בתחרות הקרקע, שתתקיים רק בשבוע הבא, כך שזו תהיה הזדמנות טובה עבורו להרגיש את המכשירים ב-O2 ארינה המשוכלל. יחד עם זאת, יש לשטילוב בהחלט סיכוי לעלות לגמר גם בקרב-רב. גם המתעמל הישראלי הנוסף פליקס אהרונוביץ' ישתתף במוקדמות ומקווה להפתיע, למרות שעיקר תשומת הלב מופנית כמובן לשטילוב.

צמד הטניסאים אנדי רם ויוני ארליך ישחקו מחר מול מרסל גרנויירס ומארק לופס הספרדים, בסביבות השעה 19:30. הצמד הישראלי, שחווה את הפריצה הגדולה שלו על אותו משטח דשא בווימבלדון ב-2003, ינסה לשחזר את ההצלחה מאולימפיאדת אתונה 2004, אז הגיעו לרבע הגמר. לצערם, גם אם הם יעברו את הסיבוב הראשון, הם צפויים לפגוש בסיבוב השני את רוג'ר פדרר וסטניסלס וואוינקה השוויצרים, אולם גם זו יכולה להיות חוויה גדולה.

אל הבריכה האולימפית יזנקו שלושה ישראלים. גל נבו ישתתף במשחה הראשון מבין שלושה שלו, ה-400 מטרים מעורב (החל מ-12:00). הוא ישחה במסלול מספר 1 במקצה השלישי, כאשר התוצאה עימה העפיל מציבה אותו רק במקום השביעי מתוך שמונה במקצה הזה וה-21 הכללי. עמית עברי, מדליסטית הארד מאליפות אירופה ב-100 פרפר, תזנק במסלול 8 במקצה החמישי של אותו מקצוע (החל מ-12:34), הראשון מבין שניים שלה בתחרות. תוצאת ההעפלה של עברי היא החלשה במקצה שלה וה-24 בסך הכל. עוד מחר, אמרי גניאל, במשחה ל-100 מטרים חזה (מקצה 3, מסלול 5). אם גניאל יצליח לרדת מ-1:00, יש לו סיכוי להעפיל לחצי הגמר. המשחה הזה ייצא לדרך ב-13:53.

הג'ודוקא הראשון שיעלה למזרון יהיה טומי ארשנסקי, שכזכור צורף למשלחת ברגע האחרון. הציפיות מארשנסקי בן ה-20 הן בעיקר שיצבור ניסיון לעתיד והוא יפתח את דרכו בסיבוב השני עם קרב קשה במיוחד מול ירואן מורן ההולנדי, מדליסט הארד מאליפויות אירופה ב-2010 ו-2012. יחד עם זאת, המאזן בין השניים עומד על 1:1. התחרות תפתח ב-11:30.

את הערב הארוך של הישראלים יסגור מישה זילברמן, שיערוך בכורה היסטורית לישראל בענף הבדמינטון. זילברמן זכה להגרלה קשה במיוחד והוא ישחק את משחקו הראשון מול הדני יאן יורגנסן בבית 9 בשעה 22:54.

לעמוד המשלחת הישראלית

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully