וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "היינו חייבים לעבור אותם, נראה שנחלשנו"

27.7.2012 / 11:41

בעיר היהלומים מאוכזבים מההדחה מאירופה, אך כבר מסתכלים קדימה: "צריך להתחזק. לא נסיק מסקנות מכל הפסד או ניצחון"

אכזבה גדולה הייתה אמש (חמישי) במכבי נתניה, לאחר ההדחה על ידי קופס הפינית בשלב המוקדם של הליגה האירופית. הקבוצה מעיר היהלומים אומנם ניצחה את משחק הגומלין בחוץ 0:1, אבל זה לא הספיק לה כדי להפוך את ההפסד המביך 2:1 מהמשחק הראשון בישראל והיא מחוץ לאירופה כבר בשלב הראשון.

שחקנים בנתניה אמרו: "אחרי אתמול, קשה להבין איך קיבלנו מהם שני שערים בבית. היינו חייבים לעבור אותם ואיכזבנו את כולם". בנתניה מבינים שהסגל הנוכחי לא מספיק ככל הנראה למטרות שהציבה הקבוצה: "דיברו על זה שחייבים לעשות העונה יותר ממקום רביעי, אבל בסגל הזה אנחנו לא נראים בדרך לשם. זה לא רק הקטע של החיבור, חסרים לנו דברים ואנחנו צריכים להתחזק לפחות בעוד שחקן או שניים דומיננטים מקדימה. חן עזרא היה כוח משמעותי וגם פיראס מוגרבי, אם יחזור, יכול לעזור לנו".

בנוגע למוגרבי, בימים הקרובים השחקן צריך לתת תשובה סופית לנתניה בנוגע להצטרפותו. במידה ולא יחזיר תשובה חיובית, תחפש הקבוצה מחליף. בנתניה אמרו אתמול: "לא צריך להיכנס לפאניקה, אלא להירגע ולהסיק את המסקנות הנכונות. לא בנינו קבוצה למשחק וחצי, אלא לטווח הארוך וזה הסגל שיישאר פלוס שינוי אחד או שניים ואנחנו מאמינים בו. אם היינו מקבלים החלטות לפי כל הפסד או ניצחון, לא היינו מגיעים למה שהגענו עד היום".

טל בנין: "לא זלזלנו, חסר לנו ניסיון"

מכבי נתניה ניצחה, אבל התבזתה עם הדחה מאירופה מול קופס הפינית

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully