וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "לא זלזלנו, חסר לנו ניסיון"

26.7.2012 / 21:40

מאמן מכבי נתניה ניסה למצוא הסברים להדחה מול קופס: "השחקנים נסוגו בניגוד לתכנית. ניצחתי ואני מרגיש עצוב"

מכבי נתניה צירפה הערב (חמישי) עוד הדחה משפילה לאוסף של קבוצות ישראליות באירופה, כשלמרות ניצחון 0:1 בפינלנד על קופס, נאלצה להיפרד מחלום הליגה האירופית כבר בסיבוב המוקדמות השני, זכר לאותו הפסד כואב במושבה 2:1 בשבוע שעבר. אחמד סבע כבש בדקה ה-40 ונתן לנתניה תקוות גדולות לקראת המחצית השנייה, אך שחקניו של טל בנין לא השכילו להשיג את השער השני ויצטרכו לתקן את הרושם בליגה, אם יצליחו לשכוח עד אז את המבוכה הגדולה.

"זו הפעם הראשונה שאני מנצח משחק ומרגיש עצוב", סיכם המאמן טל בנין. "אנחנו נאסוף את הכוחות ונגיע לליגה הכי טוב שאפשר. חסרים לנו כרגע שלושה או ארבעה שחקנים חשובים מהשלד של הקבוצה שאנחנו בונים עליהם. במשחקים מהסוג הזה צריך שחקנים עם יותר ניסיון כדי להשיג תוצאות ולעבור שלב. אחרי השער השחקנים ירדו אחורה במקום לנצל את המומנטום. זו לא הייתה התכנית. המטרה הייתה לכבוש שער אחד לפחות במחצית הראשונה ואת זה השגנו. לצערנו, לא הצלחנו לכבוש שוב ואנחנו מאוד מאוכזבים מכך".

כאשר נשאל אם היה זלזול בקופס, השיב בנין: "לא זלזלנו בקופס אפילו לרגע. מעולם לא זלזלתי בקבוצה ששיחקתי מולה. זה הספורט - פעם מנצחים ופעם מפסידים. אנחנו לא רגילים לשחק על מגרש סינתטי, אבל זה לא תירוץ ולא משהו שכדאי לדבר עליו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully