וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פתיחת האולימפיאדה: מה יהיה תפקידה של המלכה?

הטקס מתקרב והממלכה רוחשת שמועות: הוד רוממותה תופיע בסרט או אולי בכלל תדליק את הלפיד? ואילו הפתעות צפויות?

שעות ספורות נותרו עד לאחד האירועים הגדולים של השנה, בספורט העולמי ובכלל - טקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון 2012, שייערך הלילה (שישי, 23:00, ערוץ 1) באצטדיון האולימפי החדיש במזרח לונדון.

כזכור, על הטקס הופקד הבמאי הבריטי זוכה האוסקר דני בויל ("טריינספוטינג", "נער החידות ממומבאי"). בימים האחרונים נערכו החזרות הגנרליות ועל אף שכל הצופים חויבו לחתום על הסכם סודיות, מספר פרטים דלפו החוצה מהערב הענק שצפוי בבירת אנגליה.

הטקס, שעלה לא פחות מ-27 מיליון ליש"ט, צפוי להכיל מספר סמלים בריטיים מעולם התרבות כמו החיפושית לשעבר סר פול מקארטני, שחקן הקולנוע דניאל קרייג, שיגיע בתור ג'יימס בונד לשירות הוד מעלתה וכמובן, דייויד בקהאם.

בקהאם, שנותר מאוכזב לאחר שלא זומן לסגל נבחרת בריטניה למשחקים, למרות שהיה שותף פעיל ביותר בהבאתם ללונדון, אמר אמש: "יש לי צמרמורת רק מלחשוב על הטקס, על מה שהעולם עומד לראות. אני לא חושב שיש מדינה אחרת שיכולה לעשות את זה". אגב, בקס עבר שבוע מעניין, שכלל טיסה מלוס אנג'לס ללונדון ביום שני, חזרה למשחק בארצות הברית וטיסה נוספת למולדתו. כמעט 30 אלף קילומטר באוויר בשבוע, אבל כלום לא יקלקל לו את החגיגה: "היה לי את המזל להיות שותף למספר אירועי ספורט מדהימים, אבל כלום לא משתווה לזה", אמר בקהאם.

על פי השמועות, הליקופטרים של צבא הממלכה יחוגו מעל האצטדיון ויישאו את בונד, ג'יימס בונד, 007. ממש כמו בקולנוע, לקול צלילי הנעימה המפורסמת. קרייג אף צילם מספר סצנות בדמות בונד לכבוד הטקס וייתכן כי המלכה אליזבת' השנייה תצוץ בהם לרגע.

מה עוד צפוי? מסע לאורך ההיסטוריה הבריטית הארוכה עד מאוד (כולל המצאת הפיש אנד צ'יפס). הופעות אורח של פיטר פן, מרי פופינס ואפילו לורד וולדמורט הרשע מסדרת הארי פוטר, כולם יצירי הספרות הבריטית, כאשר אפילו וויליאם שייקספייר יזכה לייצוג.

אבל הרגע הגדול מכולם יגיע כמובן עם הדלקת הלפיד האולימפי. המארגנים הצליחו לשמור בסוד על זהות האדם שיישא את הלפיד למשכנו הסופי לשבועיים הקרובים, אבל חרושת השמות בממלכה לא עוצרת: חותר העבר סר סטיב רדגרייב, אתלט העבר סר רוג'ר באניסטר (המועמד המוביל בסוכנויות ההימורים), אתלט העבר דיילי תומפסון, בקאהם ומעל כולם - המלכה בכבודה ובעצמה, מה שעשוי להיות אחד הרגעים הגדולים בתולדות המשחקים האולימפים אם אכן יתממש. נשאר רק לחכות בסבלנות, עוד קצת.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully