וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד גדיר סירב לחתום לעונה נוספת

27.7.2012 / 9:37

השחקן הציב תנאים, הפגישה נדחתה. חיפה לפלאח: חזור לאחר שתסיים את תכנית האימון. איציק כהן ממתין לעסקת אנדלובו

קובי אליהו

חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר, סירב לחתום על חוזה לעונה נוספת בקבוצה בתמורה להשאלתו. השחקן מחזיק בחוזה לשנתיים והציב לראשי המועדון תנאים לחתימה. ההערכה היא שאחד מהם הוא שדרוג בחוזה והשאלה לעונה, תמורת סכום סמלי, דבר אותו הירוקים מסרבים לעשות כרגע. אתמול (חמישי) הגיע השחקן לפגישה עם ראשי המועדון מלווה באביו, אך זאת נדחתה למועד אחר. לשחקן מספר הצעות, בין היתר מבלגיה (בוורן וגנט).

לאחר שלא זומן אתמול לאימון הקבוצה, הבלם סארי פלאח לא התייצב גם היום לאימון בכפר גלים. הסיבה: הנתק עם ראשי המועדון נמשך. חיפה הבהירה לשחקן כי לאחר שיסיים את תכנית האימון האישית שניתנה לו, הוא יוכל לחזור לאימונים.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הבלם איציק כהן שוחרר מהקבוצה למרות שלא ביקש לעזוב. כהן מסר בתגובה: "לא ביקשתי לעזוב, אבל יכול להיות שמדובר בצעד טוב לקריירה שלי. אחרי העונה שעברה שבה לא שיחקתי הרבה והמחנה האחרון, שהבהיר שאני לא כל כך נמצא בתוכניות, כדאי ורצוי היה שאעזוב את מכבי חיפה למקום שבו אוכל להיות פקטור משמעותי ולמצות את עצמי. אני יכול להצליח גם במקומות אחרים. אני רעב לדקות משחק וצמא להצליח".

השחקן ממתין כעת לעסקת דינו אנדלובו, שצפוי להגיע לירוקים לאחר הסיבוב הבא בליגה האירופית, משום שהוא הוזכר כמועמד לעבור במסגרת העסקה לבני יהודה. חיפה מחפשת מחליף לכהן ותנסה לצרף בלם נוסף. אם ראובן עטר ירצה את פלאח בקבוצה כבלם שלישי, ייתכן שהוא יחזור.

אתמול כזכור, הגיעו מאות אוהדים לחגיגת העשור להקמת ארגון הקופים הירוקים. עטר פנה לאוהדים ואמר להם: "אתם חוגגים עשר שנים, ואני יצאתי לנדודים לפני עשור וחזרתי הביתה. חשוב לי שתתמכו בשחקנים ואם יהיו לכם טענות לקבוצה תבואו רק אליי. מי שבאמת רוצה בהצלחתי שיעודד את השחקנים, אני לא נמצא מעליהם". הקפטן יניב קטן הוסיף: "אני רוצה להודות לכם בשם השחקנים. אני מכיר את חלקכם באופן אישי".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully