וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: מיאמי וריי אלן מחכים לבוסטון בערב הפתיחה

פורסם לוח המשחקים, קונצרט כבר בערב הראשון, כשהלייקרס ונאש יארחו את דאלאס. ההיט נגד הת'אנדר בערב חג המולד

ליגת ה-NBA פרסמה הלילה (שישי) את לוח המשחקים לעונה הבאה, והערב הראשון מספק משחק מסקרן במיוחד: האלופה מיאמי תארח את בוסטון לשחזור גמר המזרח, כשריי אלן יפגוש במשחק הרשמי שלו במדי קבוצתו החדשה דווקא את קבוצתו הישנה. כזכור, בסיום העונה שעברה מיאמי גברה על הסלטיקס 3:4 בגמר המזרח בסדרה נהדרת.

עוד בערב הפותח (יום שלישי, ה-30 באוקטובר): קליבלנד של עומרי כספי תארח את וושינגטון (למעשה המשחק הראשון של העונה, שיתקיים שעה לפני המשחק של מיאמי), והלייקרס של סטיב נאש וקובי בריאנט תפגוש את דאלאס החדשה והרעננה.

ברוקלין נטס, שעברה הקיץ מניו ג'רזי, תפתח את העונה יומיים אחר כך, ב-1 בנובמבר, בבית מול ניו יורק ניקס, בדרבי של התפוח הגדול. הפיינליסטית אוקלהומה סיטי תפתח את העונה גם היא ב-1 בנובמבר, כשתתארח בסן אנטוניו.

משחק האולסטאר יתקיים ביוסטון ב-17 בפברואר. העונה הרגילה מסתיימת ב-17 באפריל. ערב חג המולד יספק חמישה משחקים: בוסטון תתארח בברוקלין, ניו יורק תשחק בלוס אנג'לס מול הלייקרס, וגולת הכותרת יהיה שחזור הגמר: אוקלהומה סיטי תשחק במיאמי.

* עוד ב-NBA: בסן אנטוניו מדווחים שטים דאנקן חתך בצורה משמעותית מהמשכורת שלו על מנת לשדרג את קבוצתו סן אנטוניו ולעזור לה להקטין את התקציב בניסיון להתחזק. אחרי שבשנה שעברה דאנקן היה השחקן השלישי הכי נשכר בליגה, אחרי קובי בריאנט (25.24 מיליון דולר) וקווין גארנט (21.25 מיליון דולר), בשנה הבאה הוא יהיה רק המרוויח הרביעי בסן אנטוניו: האיש הגדול הוריד את השכר שלו מ-21.16 מליון דולר ל-9.65 מילין דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully