וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיש שהגיע על ריקשה מסין לאולימפיאדה בלונדון

צ'ן גואנמינג עזב את מולדתו לראשונה בחייו וטייל לאורך למעלה משנתיים עד שהגיע ללונדון: "באתי לעודד את המשתתפים"

צ'ן גואנמינג בן ה-57 היה חוואי שהכין אורז בכפר הקטן שלו בג'יאנגסו שבסין למשך כל חייו. עד שהגיעו המשחקים האולימפים לבייג'ינג לפני ארבע שנים בדיוק וגרמו לו לשנות כיוון.

באפריל 2010 הוא החליט להיענות להזמנה מצד אנשי התקשורת הבריטית, שהציעה לאדם המסקרן שפגשה במשחקים האולימפים בסין להגיע גם לבירה הבריטית. על פי סיפורו של גואנמינג, אותו קשה לאמת, אך רבים טוענים כי הוא אמיתי לחלוטין, הוא לקח את הריקשה שלו ואת כל מטלטליו ויצא לדרכים.

בשנתיים וקצת הבאות, עבר גואנמינג ב-16 מדינות שונות ברחבי העולם, כשהוא עושה את דרכו ללונדון: "הגעתי כדי לתמוך ולעודד את האנשים מכל העולם שמשתתפים באולימפיאדה", הוא סיפר, "אני מתנדב ולא מצפה לתמורה".

הריקשה שלו, מעין אופניים עם שלושה גלגלים וכיסוי מעל, מלאה בתמונות שלו מרחבי הגלובוס, כולל במגדלי התאומים בקואלה לומפור בירת מאלזיה ומגדל אייפל בפריז, משם הגיע לטענתו עם הריקשה בשישי ביולי: "מצאתי אותו אבוד ברחובות לונדון", סיפר הברוקר הבריטי ג'ון ביסטון, "אנחנו מנסים להשיג לו כרטיס לטקס הפתיחה, כי הסיפור שלו צריך להיות מפורסם ברחבי העולם".

גואנמינג, שיצא לראשונה בחייו מגבולות סין ועבר בין היתר בוייטנאם, פקיסטן ואיטליה סיפר על הדרך הארוכה שעשה: "החוויות הכי קשות היו ההצפות בתאילנד והקור בטורקיה". הוא הוסיף כי זכה לתמיכה כלכלית מבני משפחתו ולעזרה רבה מאנשים בדרך, רובם קומוניסטים סינים. לאחר המשחקים הוא מתכנן להמשיך, עם הריקשה כמובן, לארצות הברית וקנדה ולבסוף להגיע לברזיל: "אני רוצה להיות באולימפיאדה בריו".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully