וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט יישא את הדגל של ג'מייקה

האלוף האולימפי נרגש לקראת טקס הפתיחה ומבהיר: "אני מוכן. לא אתמקד ביריב אחד. המטרה הגדולה שלי היא להפוך לאגדה"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: טל רזניק

במהלך שבוודאי לא יפתיע רבים, בחרה ג'מייקה להעניק לאוסיין בולט את הכבוד בנשיאת הדגל הלאומי בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, שייערך מחר (שישי). שיאן העולם ב-100 ו-200 מטרים והאלוף האולימפי המכהן קיבל את הבשורות בצורה טובה מאוד, ואמר: "לשאת את הדגל זה כבוד גדול", אמר בולט. "אני אעשה הכל עבור ארצי, ג'מייקה. זה גם אומר שאהיה בטלוויזיה. אני מאושר ומצפה בקוצר רוח למחר".

אצנים ג'מייקנים אוסיין בולט (משמאל), אסאפה פאוול. Michael Steele, GettyImages
מעניין אם החבר'ה הללו יחייכו גם בתום האולימפיאדה. בולט ופאוול/GettyImages, Michael Steele

האצן אף הגיב על הבעיות בגב שלו שגרמו לו למתיחה בשריר ואמר: "היתה בעיה קלה, אבל טיפלתי בה ואני מוכן. התאמנתי בשבועיים וחצי האחרונים והכל נראה בסדר". על המתחרים שלו, אמר בולט: "אין לי מתחרה רציני אחד, אלא כל השבעה שיגיעו לגמר. אני לא הולך להתמקד באף אחד, אלא רק בניצחון. אין ספק שאהיה מאוכזב אם אסיים שני, אבל מבחינה מנטלית אני חזק. המטרה הכי גדולה שלי היא להפוך לאגדה ואני חושב שאני מסוגל לעשות את זה".

הג'מייקני נשאל על יריבו הגדול ביותר וחברו לארץ ולאימונים, יוהאן בלייק, שגבר עליו בפעם האחרונה שהשניים התחרו. "אנשים אומרים שאנחנו מתאמנים בשעות שונות, אבל זה לא נכון. אנחנו עושים כמעט הכל ביחד. האימונים לא השתנו, רק האווירה לקראת התחרות. זו יכולה להיות אחת מריצות ה-100 מטר הכי מהירות שמישהו אי פעם ראה, כי המתחרים האלה הראו כל כך הרבה פוטנציאל לאורך העונה".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully