וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: 0:0 מול לודז', פנתה לנציגי אוסיאקו

26.7.2012 / 20:48

הקשר הקנייתי יוחתם? במועדון בודקים את העלויות הכרוכות בהבאתו. קשצ'לאן פתח, הקבוצה הרבתה להחמיץ במשחק

הפועל באר שבע חתמה הערב (חמישי) את מחנה האימונים שלה בפולין, כשנפרדה ב-0:0 מווידז'ב לודז' המקומית. אלישע לוי בחן שוב את הקשר המונטנגרי מלאדן קשצ'לאן בהרכב, בניגוד לקנייתי פטריק אוסיאקו שעלה כמחליף. המאמן יצטרך להחליט את מי מבין השניים לצרף לקבוצה, לאחר שהספיק להתרשם מהם במחנה האימונים.

קשצ'לאן היה מהבולטים בשורות באר שבע במחצית הראשונה, ובדקה השלישית חטף כדור והחל התקפה שהסתיימה בהחמצה של דובב גבאי. וידז'ב לודז', הקבוצה ממנה הגיעו להיבחן בבאר שבע בתקופה האחרונה אוגו אוקה ומינדאוגאס פאנקה, לא הטרידה יותר מדי את ההגנה של אלישע לוי, שבמחצית השנייה ראה את דובב גבאי מוכשל ברחבה ולא זוכה לפנדל, וגם שער של תומר סוויסה שנפסל בדקה ה-57. אוסיאקו שעלה כמחליף הכין שני מצבים ליוסף אבו לאבן ופיראס עווד לקראת הסיום, אך שני הצעירים החמיצו.

במועדון כבר פנו לנציגיו של אוסיאקו כדי לבדוק את העלויות הכרוכות בהבאתו. אביתר אילוז פתח בעמדת המגן הימני וקלמי סבן החליף אותו במחצית. גם סיראז' נאסר פתח בהרכב וכאמור רשם החמצה גדולה שלוש בפתיחה.

כזכור, המאמן אלישע לוי נתן שלשום אור ירוק להיכנס למשא ומתן עם הבלם הבוסני של בוראץ בניה לוקה, בויאן מרקוביץ', שעזב את המחנה. אם השחקן לא יצטרף, באר שבע תנסה להחתים שוב את בלם נבחרת מקדוניה דניאל מויסוב, שעלות רכישתו מסתכמת ב-250 אלף יורו. לאחר החתמת הזרים בשתי העמדות הללו, תושלם מכסת הזרים.

הרכב הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז (קלמי סבן, 46), וויליאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה (שמעון לוגסי, 71), לוטם זינו (ריאן אדלי, 61), מלאדן קשצ'לאן (פטריק אוסיאקו, 46), וויליאם נג'ובו, סיראז' נאסר (פיראס עווד, 71), תומר סוויסה (ניקולאס פלצ'וק, 63), דובב גבאי (יוסף אבו לאבן, 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully