וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: החל משא ומתן עם בויאן מרקוביץ'

24.7.2012 / 22:47

אלישע לוי נתן אור ירוק להנהלה, הבלם חזר לבוסניה. שחקן: "לא פשוט לחבר את הפאזל. אלישע נותן לנו את הכלים"

הפועל באר שבע פתחה הערב (שלישי), לאחר אישור של המאמן אלישע לוי, במשא ומתן עם הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ'. בלם בוראץ בניה לוקה חזר לבוסניה ולא ייטול חלק במשחק האימון של באר שבע ביום חמישי מול וידז'ב לודז'. במקביל, במועדון בדקו ביממה האחרונה שוב את עלויות הבלם המקדוני דניאל מויסוב וכעת הוא משמש אלטרנטיבה למקרה שהמשא ומתן עם מרקוביץ' לא יעלה יפה. כזכור, מרקוביץ' בן ה-26 המתנשא לגובה 1.97 מטר, שיחק בעונה שעברה נגד מכבי חיפה, אותה אימן אלישע לוי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

נציגיהם של הקשר האחורי ממונטנגרו מלאדן קשצ'לאן והקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו קיבלו הודעה כי ההחלטה לגביהם תתקבל לאחר המשחק בחמישי. בכל מקרה, רק אחד מהם יוחתם ויחד עם הבלם מכסת הזרים תושלם. אלישע לוי מחפש גם אלטרנטיבה ישראלית. במועדון הבהירו כי שמו של מוחמד גדיר לא רלוונטי כרגע משום שהוא רוצה לשחק באירופה, ובכל מקרה אם יסכים לשחק בישראל יופעל עליו לחץ מצד הירוקים לחתום בבני יהודה במסגרת עסקת דינו אנדלובו.

בשבוע הבא יחלו ההכנות לקראת משחקי גביע הטוטו, שייצאו לדרך ב-4 באוגוסט כשבאר שבע תתארח אצל בית"ר ירושלים. המשחק השני יהיה כעבור שבוע, בבית מול רמת השרון. "עד עכשיו המחנה נהדר, אלישע נותן לנו הרבה כלים ומנסה לחבר את הקבוצה. הגיעו לכאן הרבה שחקנים חדשים ובשנים האחרונות הוכח שלא פשוט לחבר את הפאזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully