וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אנחנו חייבים לשפר את הסגל"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מתוסכל מהיעדר הרכש של האלופה ("העונה הקרובה תהיה הרבה יותר קשה"), אך לא בונה על ואן פרסי

מנצ'סטר סיטי תמשיך את משחקי ההכנה שלה כשתפגוש מחר (שישי) את ארסנל בבייג'ינג, אולם בשעה שצ'לסי מבצעת סדרה של החתמות מרשימות, רוברטו מאנצ'יני חושש מאוד מהשקט היחסי בגזרת האלופה המכהנת, שלא ביצעה ולו רכש משמעותי אחד עד כה. מאנצ'יני נשאל על כך במסיבת העיתונאים שקיימה קבוצתו לקראת המשחק, והשיב: "אם אתם רוצים לקבל תשובה, תדברו עם האחראיים. זה לא בתחום אחריותי".

"חשוב שנביא שחקנים איכותיים, כי אחרי מה שעשינו בשנה שעברה, אנחנו חייבים להמשיך לנצח", הוסיף המנג'ר האיטלקי. "העונה הקרובה הולכת להיות הרבה יותר קשה, ככה שאנחנו צריכים לשפר את הקבוצה שלנו. יש לנו בעלים טוב שפועל בגזרה הזאת ונקווה שהוא יעשה עבודה טובה".

מי שלא יפגוש מחר את מנצ'סטר סיטי הוא כוכב ארסנל רובין ואן פרסי, שמוזכר כבר זמן רב כמועמד לעבור לשורות האלופה, אולם מאנצ'יני התעקש להתייחס לשמועות הרבות בזהירות: "הוא שחקן פנטסטי, אבל יש לנו ארבעה חלוצים ועם החלוצים האלה זכינו באליפות בשנה שעברה. הוא שחקן של ארסנל".

מוקדם יותר היום חתם הקפטן הנפלא וינסנט קומפני על חוזה חדש לארבע שנים בשורות הסיטיזנס, שאמור להכניס לו כ-60 מיליון ליש"ט (200 אלף בשבוע). "טוב לדעת שאהיה כאן עוד שש שנים", אמר הבלם/קשר המצוין. "זו מחמאה שמועדון כל כך גדול רוצה אותי, ואני מקווה שבעתיד ההשפעה שלי תהיה גדולה יותר. עכשיו הגיע הזמן שנבנה כאן תרבות של נצחונות".

אגב, קשר מ.ס. אשדוד ניר ביטון שנבחן בשבועות האחרונים בשורות מנצ'סטר סיטי נמצא עם הקבוצה במחנה האימונים שלה במזרח, ועשוי ליטול חלק במשחק מחר.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully