וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מעוניינת בבוסטיין שביקש לעזוב את אשדוד

26.7.2012 / 19:24

בעיר הנמל דחו לבינתיים את בקשתו של הגארד היהודי שהיה מהגורמים המובילים בעליית הקבוצה בעונה שעברה לפיינל פור

מכבי אשדוד ביצעה במהלך העונה שעברה את אחת ההחתמות המעניינות כשצירפה את הגארד היהודי רובי בוסטיין שעזר לה רבות בדרך לגמר הפיינל פור. אשדוד ניצלה בתחילת הקיץ את האופציה שהיה לה על חוזהו של בוסטיין, אך בימים האחרונים יצר השחקן קשר עם ראשי המועדון וביקש לא להמשיך, כשלוואלה! ספורט נודע כי אחת הקבוצות שמעוניינות לקלוט אותו היא הפועל ירושלים. באשדוד השיבו בשלב זה באופן שלילי לשחקן.

"אני לא מכיר בקשה של בוסטיין לעזוב לירושלים", אמר בתגובה לוואלה! ספורט יו"ר אשדוד יורם אסרף, "בוסטיין לפני כחודשיים כבר הוצאתי מסמך לסוכן שלו שבו הודעתי שאנו מאריכים את האופציה לשנה נוספת, וככה זה נגמר ונסגר. אין מקום לתנודה כזאת או אחרת, זה חוזה חתום ונעול. בוסטיין לא דיבר איתי, לא הייתה פניה שלו אליי לנושא הזה. בשיחות שלי עם הסוכן שלו הודענו שבוסטיין ממשיך באשדוד".

בוסטיין (28, 1.94) הוא בוגר מכללת פורמן משנת 2007, כשלאחר מכן יצא לשחק במשך 4 עונות בליגה הראשונה בהולנד במדי קבוצות זוולה וכרונינגן. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2008/9 אז רשם 20.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

המנהל המקצועי של אשדוד שי האוזמן גילה את הקשר היהודי לבוסטיין, וצירף אותו והגארד השיב ב-5.7 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-11 משחקים בליגה הסדירה ובשיפור משמעותי בפלייאוף שכלל 11 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

אשדוד עברה בשבוע שעבר מהפכה כשהיו"ר איציק גבאי סיים את תפקידו ובמקומו מונה יורם אסרף. כמו כן החליטה הנהלת הקבוצה לא להשתמש בשירותיו של האוזמן שבנה את הקבוצה בשנתיים האחרונות.

מלבד בוסטיין גם דניאל גור אריה, דרור חג'ג' וגלעד קרני מחזיקים בחוזה לעונה נוספת במועדון. בעיר הנמל מעוניינים לצרף שחקן ישראלי נוסף ועוד 4 זרים, ובימים הקרובים צפויים התפתחויות בנושא.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully