וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אנדלובו יישאר גם לצמד המשחקים מול פאוק

26.7.2012 / 19:20

במועדון הבהירו לאחר הניצחון על שיראק כי החלוץ שצפוי לעבור למכבי חיפה ישחק בשלב הבא. קשטן: "עוד צעד לעבר המטרה"

בני יהודה השלימה הערב (חמישי) את העפלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, ובמועדון כבר נמצאים בהכנות למשחק הביתי מול פאוק סלוניקי היוונית בשבוע הבא. שער של שלו מנשה העניק לבני יהודה ניצחון 0:1 בארמניה ו-0:3 בסיכום שני המשחקים, כשדלה איינוגבה המצוין הנהיג מאחור את ההגנה ששוב שמרה על שער נקי. הקבוצה תעשה את דרכה ארצה כבר הערב וצפויה לנחות בישראל בסביבות חצות.

דינו אנדלובו הדאיג מעט את אנשי הקבוצה כשנפגע וירד לקבל טיפול בדקה ה-19, אך הוא חזר וסיים את המשחק. החלוץ הדרום אפריקני, שצפוי לעבור למכבי חיפה בקרוב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יישאר עם בני יהודה גם לצמד המשחקים נגד פאוק סלוניקי בשבועיים הבאים. לאחר מכן יצטרף לקבוצה של ראובן עטר.

המאמן דרור קשטן אמר בסיום: "התקדמנו צעד נוסף אל עבר המטרה. סימנו 'וי' וזה כבר מאחורינו. מה שחשוב כעת זה להמשיך הלאה למשחק נגד פאוק. המטרה שלנו עדין היא עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית".

כ-150 מאוהדי הקבוצה צפו היום במשחק יחד בפאב המ.א.ש, ורבים כבר החלו לחפש חבילות ליוון, לקראת משחק הגומלין בסלוניקי ב-9 באוגוסט. משחק הבית נגד פאוק סלוניקי, יתקיים באצטדיון רמת גן ביום חמישי הבא בשעה 20:00 וישודר בספורט2.

יריבתה של בני יהודה בשלב הבא פאוק סלוניקי היוונית נכנעה הערב במשחק ידידות ביתי לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית 2:0. את השערים לאורחת כבשו אולה טויבונן (28) וקווין סטרוטמן (62).

אוהד בני יהודה צופה במשחק מול שיראק. רענן ברנובסקי
האוהדים צפו במשחק בפאב המ.א.ש בתל אביב/רענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully