וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספה פאוול יהיה כשיר למשחקים האולימפיים

האצן הג'מייקני, שהגיע לשיאו באמצע שנות ה-2000, החלים מפציעה במפשעה. מאמנו: "הוא מתאמן תחת מאמץ מלא"

ריצות ה- 100 ו-200 מטרים אמורים להעניק לנו, הצופים, כמה מרגעי השיא במשחקים האולימפיים בלונדון. התחרות בין שני הג'מייקנים הסילוניים יוהאן בלייק ויוסאין בולט תפסה את מירב תשומת הלב לאחרונה, אולם נראה כי שמעט נשכח הוא ג'מייקני נוסף, אספה פאוול. האצן בן ה-29, שנראה כמי ששיאו מאחוריו, היה בספק בימים האחרונים למשחקים עקב פציעה שסחב במפשעה, אולם היום (חמישי) מתברר כי הוא כשיר כמעט לחלוטין וינסה להפתיע את כולם.

"אספה התאמן בצורה טובה מאוד בשלושה או ארבעה הימים האחרונים", אמר מאמנו של פאוול סטפן פרנסיס, "נראה שהוא החלים לגמרי מהבעיות שהיו לו במפשעה. הוא התאמן תחת מאמץ מלא, כך שאני מצפה שהוא יהיה בכושר אפילו טוב יותר בעוד שבוע מהיום".

ביום השני של תחרויות האתלטיקה אמור פאוול להתחרות בסיבוב הראשון של ריצת 100 המטרים. "נראה שהכיוון הוא חיובי, אבל נדע עד כמה מצבו טוב רק בשבוע הבא. אם הוא יכול לרוץ באופן רצוף כמו שהוא יודע לרוץ, הכול עשוי להיות אפשרי עבורו. אסור לו לאפשר לעצמו לעשות דברים קשים מדי שרק יגרמו לו לבעיות", הסביר פרנסיס.

פאוול, שהגיע לשיאו באמצע שנות האלפיים אולם לא הגיע להישגים מרשימים בשנים האחרונות, יהיה חלק חשוב מריצת השליחים ל-100 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully