וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוג מעדיף מסיבות מאשר להזכיר את הנרצחים במינכן"

הכותב הבכיר דן וצל תקף את יו"ר הוועד האולימפי ב-yahoo: "מבחינתו השמפניה והכסף יכולים להשכיח את ההיסטוריה"

הסירוב של הוועד האולימפי הבינלאומי לקיים איזשהו טקס זיכרון לזכר הנרצחים בטבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן ב-1972, ממשיך להכות גלים, במיוחד בארה"ב. אחרי שמזכירת המדינה האמריקאית, הילרי קלינטון, דחקה במארגני טקס הפתיחה לקיים טקס זיכרון, ולא מעט אנשים אחרים נתנו את דעתם הדומה בנושא, כעת עושה זאת גם דן וצל, כותב בכיר באתר הספורט של yahoo.

הידיעה הראשית באתר הספורט של yahoo הבוקר (חמישי) הייתה למעשה טור של וצל, שכתב בכותרת שלו: "הוועד האולימפי מעדיף מסיבה מאשר להזכיר את הטבח במינכן". וצל הוסיף: "עברו 40 שנה מאז אותו מעשה אכזרי שכיבה בברוטליות את הרעיון שהמשחקים האולימפיים יהיו ארוע שלו שלא קשור לקרבות הגאופלויטיים בעולם. עברו 40 שנה מאז שאחד מהרעיונות הטובים ביותר באולימפיאדה - הכפר האולימפי - הוכתם בדם. ועדיין, לא יהיה כל אזכור לטבח במינכן בטקס שיתקיים ביום שישי, לא תהיה דקת דומיה או אקט רשמי של כבוד".

וצל הוסיף: "ז'אק רוג, יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי, אמר שהוא לא חושב שאזכור לא ארוע כל כך טראגי, יתאים לאווירה של טקס הפתיחה. כמובן שהוא מעדיף לחיות בעולם הפנטזיות, של נשפים ומסיבות. הכל בשבילו זה כיף, משחקים וכסף. אולי הוא פשוט לא רוצה לקלקל את מצב הרוח. אולי, כמו שהישראלים טוענים, הוא מפחד לפגוע במדינות ערב. אולי הוא פשוט אציל שלוקח את התפקיד שלו בעולם ברצינות רבה מדי. אין לו זמן לזה, אין לו אומץ. המסיבה שלו צריכה להימשך. מבחינתו השמפניה והכסף יכולים להשכיח את ההיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully