וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-13:00: הגרלת הטורניר האולימפי בטניס

נקבעו הדירוגים: אצל הגברים, פדרר, דג'וקוביץ' ומארי בראש הרשימה. אצל הנשים, אזרנקה, רוואנסקה, שראפובה וסרינה

אחרי שלושה גרנד סלאמים השנה, הטניסאים ישימו בשבועיים הקרובים את המאבק על הכסף והדירוג בצד, ויעלו שוב על הדשא בווימבלדון לטורניר האולימפי כדי להיאבק בשביל המדינה שלהם. היום (חמישי) תתקיים ההגרלה, אבל עוד לפני זה פורסמו הדירוגים של הטניסאים השונים.

רוג'ר פדרר, שמדורג ראשון בסבב, יהיה גם המדורג הראשון בטורניר שיחל בשבת. השוויצרי יקדים את נובאק דג'וקוביץ' שמדורג שני ופינאליסט ווימבלדון אנדי מארי, שידורג שלישי. לאחר מכן מגיעים דויד פרר (ספרד, 4), ג'ו-וילפריד צונגה (צרפת, 5), תומאס ברדיך (צ'כיה, 6), ינקו טיפסרביץ' (סרביה, 7) וחואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה, 8).

בניגוד לטורנירי גרנד סלאם, שם יש 32 מדורגים ו-128 משתתפים, הטורניר האולימפי מכיל 64 שחקנים בלבד, כש-16 מהם מדורגים. אגב, זו הפעם הראשונה מאז שענף הטניס נכנס לאולימפיאדה (בסיאול 1988) שהטורניר יתקיים על הדשא.

ומה קורה אצל הנשים? המדורגת ראשונה בעולם ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית מדורגת ראשונה ומקדימה את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה שנמצאת במקום השני. לאחר מכן נמצאות מריה שראפובה וסרינה וויליאמס. שחר פאר כמובן מגיעה לטורניר כשהיא לא מדורגת.

בטורנירי הזוגות, האחים בוב ומייק בריאן מדורגים ראשונים, כאשר האלופים המכהנים מבייג'ינג רוג'ר פדרר וסטנילס ואווינקה נמצאים במקום השישי. אצל הנשים, ליזל הובר וליסה ריימונד מארצות הברית מדורגות ראשונות, בעוד סרינה ו-ונוס וויליאמס, האלופות האולימפיות מבייג'ינג, כלל לא מדורגות. הגרלת הזוגות המעורבים, שבה ישתתפו שחר פאר ויוני ארליך, תתקיים ביום שלישי.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully