וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי: "אם אגיע לקרבות על המדליה, אחשוב על הצבע"

הג'ודוקאים המריאו ללונדון, המדליסט האולימפי מנסה להנמיך ציפיות. שלזינגר: "יש משקל כבד על הכתפיים, זה שיא הקריירה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

בזה אחר זו מגיעים ללונדון חברי המשלחת האולימפית, כשהיום (חמישי) המריאו שניים מהמועמדים לזכות במדליה, הג'ודוקאים אריק זאבי ואליס שלזינגר. כמוהם המריאו גם סוסו פלאלשווילי וגולן פולק. אריק זאבי, שסבל לא מעט מהלחץ הגדול לפני בייג'ינג וסיים עם אכזבה גדולה, אמר לפני היציאה: "זו האולימפיאדה האחרונה שלי ולכן אני אנסה ליהנות מהחוויה".

"זו אולימפיאדה אחרונה שלי ולכן אני אנסה ליהנות מהחוויה", סיפר זאבי, שנפרד מאישתו וביתו בשדה. "אני מתעד הכל כדי שאוכל להראות לילדים". על האפשרות שיזכה במדליה, אמר: "אני מתרכז כרגע בקרב הראשון והשני. אם אני אגיע לקרבות על המדליה אז אני אתחיל לחשוב על הצבע. אני יודע שהכי טוב שלי יכול להספיק למדליה. אין לי תקוות ובקשות לפני ההגרלה. אני לא מתעסק במי עומד מולי ואתמודד מול כל אחד. למדנו את כולם כך שאני מוכן לכל הגרלה".

אליס שלזינגר, שכאמור מסומנת גם היא כמועמדת להגיע עד הסוף, אמרה: "לפני האולימפיאדה הראשונה שלי הייתה אופוריה, לא ידעתי לקראת מה אני מגיעה, אבל עכשיו אני יודעת ולכן זה יותר מלחיץ ומרגש. יש משקל כבד על הכתפיים, אבל אני משתדלת לזכור שבאתי ליהנות. זה אמור להיות שיא הקריירה שלי". על ההגרלה שתתקיים היום, הוסיפה שלזינגר: "לא חשבתי על זה יותר מדי. דברים משתנים ומה שיהיה יהיה. הלוואי שנביא יותר ממדליה אחת מהג'ודו. אריק מסוגל להכל. יש לנו רמה גבוהה מאוד וגם הצעירים יכולים להפתיע".

אולימפיאדה לונדון 2010 בוואלה!

אריק זאבי ג'ודוקא ישראלי מצטלם על ידי אישתו. ברני ארדוב
האולימפיאדה האחרונה. אשתו של זאבי מתעדת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully