וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צ'לסי הפסידה 3:2 לכוכבי ה-MLS

יוסי בניון, שפתח בהרכב ושיחק 45 דקות, אמר בסיום: "נהדר לשחק נגד אגדות כמו הנרי ובקהאם". טרי ולמפארד כבשו לבלוז

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס עריכה: אמיר קוטיגרו

צ'לסי אלופת אירופה ממשיכה להתכונן במרץ לתחילת העונה באנגליה, ואחרי הניצחונות על סיאטל סאונדרס מה-MLS והתיקו 1:1 מול פריס סן ז'רמן, היא חוותה הלילה (בין רביעי לחמישי) גם הפסד ראשון - 3:2 לכוכבי ה-MLS. יוסי בניון קיבל את ההזדמנות מרוברטו די מתיאו בהרכב הפותח, אבל הוחלף במחצית על ידי פלורן מאלודה.

אחרי הזדמנות ראשונה של רומלו לוקאקו הצעיר, צ'לסי החלה להפעיל לחץ על הכוכבים האמריקאים, אבל דווקא אלו עלו ליתרון בדקה ה-21. לנדון דונובן דהר דרך המרכז והעביר לתיירי הנרי בצד שמאל. הצרפתי העביר כדור רוחב שמצא את כריס וונדולובסקי, שהתגבר על ג'ון טרי ובעט פנימה. פחות מעשר דקות לאחר מכן צ'לסי חזרה למשחק כאשר פרנק למפארד מצא את הראש של ג'ון טרי, שהמשיך עם נגיחה פנימה.

צ'לסי השלימה מהפך בדקה ה-59 אחרי שערבובייה ברחבה מצאה את ראמירס פנוי, שהשאיר ללמפארד בדרך ל-1:2 לאלופת אירופה. בדקה ה-73 דייויד בקהאם מצא בכדור עומק את דווין דה רוסאריו, וזה העביר לכריס פונטיוס בדרך לשער. כשנותרו שניות בודדות על השעון לסיום המשחק, אדי ג'ונסון התגבר על דויד לואיז ובעט כדור שפגע בבלם ונכנס פנימה.

לאחר המשחק צייץ יוסי בניון בחשבון הטוויטר שלו: "זה מאכזב להפסיד במשחק טרום עונה בדקות האחרונות, אבל כרגע זה לא הדבר הכי חשוב. זה נהדר לשחק נגד אגדות כמו הנרי ובקהאם".

במשחק הכנה נוסף ניצחה רומא 1:2 בבוסטון את ליברפול, שספגה הפסד ראשון במשחקי ההכנה שלה. שחקניו של ברנדון רודג'רס ספגו פעמיים אחרי שמייקל בראדלי (62) ואלסנדרו פלורנזי (69) כבשו לג'אלורוסי, וצ'רלי אדם רק צימק עשר דקות לסיום.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully