וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: נבחרת הנשים של צפון קוריאה סירבה לשחק

הנבחרת האסייתית לא הסכימה לעלות למשחק מול קולומביה לאחר שדגל דר' קוריאה הוצג בטעות. המפגש נפתח כעבור שעה

טקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון 2012 עדיין לא נערך, אבל אחד מאירועי הביזאר הגדולים כבר סופקו לנו במשחקים. נבחרת צפון קוריאה בכדורגל נשים הייתה אמורה לפתוח הערב (רביעי) את הטורניר מול קולומביה בשעה 21:45, אלא שלא כך היה הדבר. נבחרת צפון קוריאה סירבה לעלות למגרש בשל מה שהגדירו כחוסר הבנות מאחורי הקלעים. בסופו של דבר, ואחרי למעלה משעה, התרצו הצפון קוריאניות והסכימו לעלות למגרש. בסופו של דבר, היה גם משחק ובו הצליחה צפון קוריאה לנצח 0:2 בזכות צמד נהדר של סונג הוי קים.

הצפון קוריאניות סירבו לעלות על המגרש כיוון שעל לוח התוצאות לפני המשחק התנוסס לו דגל של השכנה השנואה דרום קוריאה. הנבחרת שמגיע מהדיקטטורה הכי סגורה בעולם ערכה חימום לפני המשחק באצטדיון, אך לא הסכימה לעלות למגרש אלא שבסופו של דבר סוף טוב והכל טוב. מעניין איך הוועד האולימפי ינהג בעקבות שיבוש שעות המשחקים והאם יעניש את הנבחרת הצפון קוריאנית או את המשלחת של המדינה כולה.

מנהל האצטדיון אנדי מיטשל ניסה להתנצל ואמר: "דגל דרום קוריאה הוצג בווידאו לפני המשחק והצפון קוריאנים כעסו מאוד ובצדק. התנצלנו מעומק הלב בפני הנבחרת והוועד האולימפי הצפון קוריאני. זו טעות שביצענו ואנחנו מתנצלים על כך".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully