וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איינוגבה כשיר, נחום עשוי להחליף את עזוז

25.7.2012 / 22:21

השוער וחבריו ינסו לשמור על ה-0:2 בגומלין הליגה האירופית מול שיראק (ה', 16:30, אין שידור), נחום בכוננות בשל מחלת המגן

בני יהודה שנחתה היום (רביעי) בארמניה קיימה הערב אימון מסכם בעיר גיומרי, באצטדיון של קבוצת שיראק, בו ייערך מחר משחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. מזג אוויר חמים קידם את פני הזהובים שמגיעים עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון. כידוע, פאוק סלוניקי היוונית כבר ממתינה בסיבוב הבא ובבני יהודה ינסו להימנע מתקלה כמו במקרה שמרוק רוברס לפני שנתיים, כאשר אז חיכתה יובנטוס הגדולה לזהובים בסיבוב השלישי, אולם הפסד ביתי לאירים גרם להדחה מוקדמת מהצפוי. ראשי הקבוצה קיבלו היום הודעה רשמית כי שעת המשחק מחר הוקדמה 16:30 שעון ישראל.

השוער דלה איינוגבה שסובל ממתיחה בצווארו ערך הערב אימון מלא וצפוי לפתוח במשחק. מי שהחמיץ את האימון הוא המגן איציק עזוז שחלה ונשאר למנוחה בבית המלון. ניר נחום שנכנס כמחליף במשחק הראשון עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקרה ועזוז לא יתאושש עד מחר. שינוי נוסף צפוי במרכז ההגנה כאשר דן מורי יחליף את אביב חדד המורחק. בשאר ההרכב לא יהיה שינוי, כאשר חסן אבו זייד וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי. ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה ופדרו גלבאן ישלימו את חוליית הקישור, כאשר דינו אנדלובו, שצפוי לעבור בקרוב למכבי חיפה, יפתח כחלוץ בודד בחוד.

שחקני הקבוצה סיפרו על התנאים המצוינים בבית המלון בו מתארחת הקבוצה ולמעט עיכוב קל בביקורת הדרכונים, לא דווח על בעיות בנחיתת הקבוצה בארמניה. המאמן דרור קשטן הזהיר את חניכיו משאננות או זלזול ביריבה הארמנית, למרות יתרון שני השערים מהמשחק הקודם. קשטן שם דגש בעיקר על משחק ההגנה וביקש להימנע מספיגת שער מוקדם שעשוי להכניס את המקומיים לטירוף. הזהובים ינסו להבקיע שער חוץ יקר ואז יצטרכו הארמנים להבקיע ארבעה שערים כדי לנצח בסיכום שני המפגשים.

"יש לנו משחק לא קל, במגרש לא פשוט בכלל, אבל אני מקווה ומאמין שנעבור את המשחק בשלום", אמר הקשר הצעיר אמיר עגייב לאתר הרשמי של הקבוצה. "קיבלנו הגרלה לא קלה לקראת הסיבוב הבא, אבל כמועדון אנחנו שואפים להמשיך ולהתקדם, כאשר המטרה הסופית היא להגיע לשלב הבתים. יחד עם זאת, כרגע אנחנו לא מתעסקים בסיבוב הבא, אנחנו ממוקדים במשחק נגד שיראק ורק לאחר מכן, בתקווה שנעבור, נתחיל להתכונן למשחק נגד פאוק סלוניקי".

הקשר שקפץ בעונה שעברה מקבוצת הנוער לסגל הבוגרים נשאל על ההתקדמות שלו בשנה האחרונה והשיב: "מבחינה אישית אני מרגיש את השינוי שחל בי עם הזמן. אני מתחיל את העונה השניה שלי, אני בוגר יותר במחשבה ובהתייחסות למשחק אבל יש לי עוד המון מה ללמוד ולשפר. אני מודע לעובדה שבמסגרת האירופית שיחקתי קצת פחות מאשר בליגת העל אבל אני מקווה שהעונה אקבל יותר דקות ואוכיח את עצמי גם במסגרת זו".

אוהדי הקבוצה ארגנו הקרנה משותפת של המשחק בפאב MASH ברחוב דיזינגוף בתל אביב החל מהשעה 16:00.

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, ניר נחום (איציק עזוז), גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

שיראק הארמנית עשתה את שלה בעצם ההעפלה הראשונה בהיסטוריה מבחינתה לסיבוב המוקדמות השני, ומודעת לעובדה שהיא תסיים מחר קרוב לוודאי את דרכה האירופית. הארמנים מתרכזים כבר בחזרה לליגה המקומית, שם הם ניצבים במקום השני ובמרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה, ומתכוונים להשתמש במשחק מול בני יהודה כניסוי כלים לקראת המאבקים הצפויים בזירה המקומית. שיראק תחסר כמובן את אנדרניק בריקיאן, שנכנס כמחליף בדקה ה-60 במשחק באצטדיון רמת גן והורחק בחלוף רבע שעה, ותתבסס על הזרים איסמעאל פופאנה ודאמה דיופ שהיו מהיותר טובים נגד בני יהודה.

הרכב משוער שיראק: ארתור חרוטיוניאן, רפאל פלטאג'יאן, חראיר מקויאן, דידייה קאדיו, יורו לאמין לי, איסמעאל פופאנה, ארמן טיגראניאן, קארן מוראדיאן, גבורג חובחאניסיאן, דויט חקוביאן, דאמה דיופ.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully