וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עדן בן בסט כבש במשחק הכנה של ברסט

החלוץ נכנס כמחליף ב-1:3 על ראן, והבקיע בפנדל (88) לאחר שהוכשל. 90 דקות לאוואט ו-49 לחמד בתיקו של מאיורקה

קצת יותר משבועיים לפני פתיחת העונה החדשה בליגה הצרפתית, ונראה שברסט ועדן בן בסט מוכנים לצאת לדרך. החלוץ הישראלי נכנס הערב (רביעי) כמחליף בדקה ה-67 במשחק ההכנה מול ראן, היה מעורב במספר מהלכים התקפיים וגם התכבד בשער האחרון בניצחון 1:3, כשהוכשל ברחבה וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה, במשחק הטוב ביותר של ברסט בטרום העונה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת בין שתי קבוצות הליגה הבכירה, ברסט עלתה ליתרון משער של הרכש ז'ופרה דרניס בדקה ה-69, לאחר שניצל טעות של השוער האורח. בדקה ה-65 בישל ברונו גרוז'י את השני למגן גרגורי לורנזי, בעוד השוער החדש אלכסיס תבו עצר פנדל של ז'יר קמבו אקוקו בדקה ה-76, אך נכנע לריבאונד של עבדולאי סאנה. בן בסט, כאמור, שיחק 23 דקות והיה חתום על אקורד הסיום.

* גם מאיורקה ערכה משחק אימון מול פיינורד וסיימה אותו ב-0:0, כשדודו אוואט השלים 90 דקות בהרכב ואילו תומר חמד החליף את אלברו שנפצע בדקה ה-41. אוואט ניצל פעם אחת כשכדור ננעץ במשקופו בדקה ה-73, ולקראת הסיום הדף לא טוב אך למזלו הכדור יצא החוצה.

* ערן זהבי שיחק הערב יחד עם ההרכב השני של פאלרמו, שניצחה 1:2 מול מאיה אלטה בטורניר משולש. במשחק הנוסף ניצחה פאלרמו, הפעם עם ההרכב הראשון, 0:2 את דרום טירול. זהבי היה במרכז מספר התקפות של פאלרמו, אבל איבוד כדור שלו עלה בשער השוויון בדקה ה-36, אחרי שער שכבש פרנקו ואסקס. ג'וליו מיליאצ'ו (41) הכריע את המשחק הקצר שארך 45 דקות.

* מאור מליקסון פתח בהרכבה של ויסלה קרקוב ששיחקה מול פנרבחצ'ה באוסטריה, אך המשחק הופסק בדקה ה-11 ולא חודש בשל מזג אוויר סוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully