וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה לדרך אליפות ישראל בכדורגל הוגן לזכר אבי כהן

חבריו של כדורגלן העבר שנהרג בתאונת דרכים לקחו חלק במשחק הראשון. השרה לבנת: "מצאנו דרך ייחודית להנצחתו"

הערב (רביעי) נערך במגרש בקרית שלום טקס בעיטת הפתיחה של אליפות ישראל בכדורגל הוגן של משרד התרבות והספורט ומדינת הכדורגל. את בעיטת הפתיחה בעטה שרת התרבות והספורט, לימור לבנת יחד עם בני משפחתו של אבי כהן ז"ל. מיד לאחריה ניתנה השריקה לפתיחת משחקי האליפות, כאשר במפגש הראשון שיחקה קבוצת 'הודו הקטנה', אלופת השנה שעברה, מול קבוצת החברים של אבי כהן, וביניהם: אריה אלטר, אורי מלמיליאן, אלון מזרחי, ניר לוין, אמיר שלח, ויקי פרץ, אלון נתן וסתיו אלימלך.

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, אמרה: "אני גאה להוביל זו השנה השנייה ברציפות את אליפות ישראל בכדורגל הוגן של משרד התרבות ומאחלת הצלחה לכל הקבוצות והשחקנים שנרשמו לטורניר. מדובר בפרויקט מאוד ייחודי שמעניק ביטוי לצדדים היותר יפים של הספורט - כבוד הדדי, סבלנות וסובלנות, הגינות ובעיקר אהבה גדולה למשחק שמחברת בין מגזרים וקהלים שונים, שחקנים, קבוצות ושאר השותפים למפעל הזה.

"יזמתי את האליפות לפני שנה לזכרו של אבי כהן ז"ל, כדורגלן העבר האגדי שנהרג בנסיבות טרגיות. לא שיערתי אז שבהמשך העונה נחזה באירועי אלימות קשים במגרשים ובתופעות שליליות אחרות שעל הרקע שלהם, המסר שהאליפות הזו מבקשת להעביר מתעצם ומקבל משמעות נוספת. היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא, כמו אבי כהן ז"ל, דוגמה ומופת לספורטיביות, הגינות, מקצוענות ו-ווינריות. כשאבי נהרג הוא הותיר אחריו חלל גדול, ואנו במשרד התרבות והספורט התחייבנו למצוא דרך ייחודית להנציח אותו. אני סבורה שהצלחנו".

משפחתו של אבי כהן בטורניר לזכרו עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת. ברני ארדוב
ממשיכים במפעל ההנצחה. משפחתו וחבריו של אבי כהן עם השרה לבנת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully