וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדטים: ישראל הפסידה לבלגיה 60:59 בשניה האחרונה

הנבחרת של ג'ינו ספגה שלשה ממש על הבאזר ואיבדה כמעט כל סיכוי לשוב לדרג א'. המאמן: "הפסד אכזרי, הידיים היו קפואות"

לאחר שניצחה ביום שני את פינלנד על חודה של נקודה, חוותה הערב (רביעי) נבחרת הקדטים את הצד השני של מותחן דרמטי. נבחרתו של יעקב ג'ינו נכנעה לבלגיה 60:59, וכעת סיכויי ההעפלה שלה לחצי הגמר ולדרג א' נראים קלושים מאוד.

בתחילת הרבע השלישי הוליכו הבלגים 27:39, אולם ישראל הצליחה לחזור, כשם שעשתה לאחר שפיגרה 51:44. דקה ו-14 שניות לסיום העלה נתנאל ארצי את הנבחרת ליתרון מבטיח של 53:58, אולם הבלגים צימקו ל-58:57. רועי הובר קלע פעם אחת מהקו כדי לקבוע 57:59, 12 שניות לסיום, אלא ששלשה מדהימה של קנדה-קנדינדה הבלגי ממש בשניה האחרונה חרצה את גורל ישראל, שרושמת הפסד כואב במיוחד.

"הפסד מאוד מאוד אכזרי", אמר ג'ינו. "למרות שידענו הכל על הבלגים והיינו מאוד מאוד מוכנים, פשוט באנו עם ידיים קפואות, אבל עשינו חצי שני אדיר. קיבלנו שלשה על הבאזר משחקן שזו קליעה ראשונה שלו משלוש בטורניר. זה כואב כשמחטיאים ככה מהעונשין, אבל אלו דברים שקורים לילדים. השחקנים עשו את המקסימום ונמשיך לעשות הכל להגיע לדרוג הכי גובה שאפשר".

קלעו לנבחרת: ליעד בראון ונתנאל ארצי 11 כ"א, רועי הובר 10, ערן טיסונה 6, תמיר בלאט ויותם פז 4 כ"א, יבגני חולודוב 3, אביב אברמוביץ' 1.

* נבחרת הנוער ניצחה בפעם השנייה את נבחרת צ'כיה, הפעם 76-78 אחרי שפיגרה מרבית דקות המשחק. הנבחרת שוב קיבלה הצגה גדולה מאיגור קולשוב שקלע 29 נקודות והוריד 11 ריבאונדים. עוד קלעו: איתי שגב 12, אדם אריאל 9, אדר בן עליזה, רפי מנקו ונאור שרון 6 כ"א, אליאב אוחנון 4, רפי קיקוס ורום גפן 3 כ"א. מחר תצא הנבחרת לאיטליה שם תשתתף בטורניר יוקרתי עם איטליה, סלובניה וגרמניה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully