וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: בריטניה ניצחה 0:1 את ניו זילנד

האולימפיאדה יצאה רשמית לדרך עם טורניר כדורגל הנשים. ברזיל ניצחה 0:5 את קמרון. ניצחונות גם לארה"ב ויפן

בשעה טובה ומוצלחת יצאה היום (רביעי) אולימפיאדת לונדון 2012 לדרך. שריקת הפתיחה הייתה דווקא בקרדיף, ווילס, שם הצליחה נבחרת הנשים המקומית של בריטניה לפתוח את טורניר הנשים בצורה חיובית עם 0:1 על ניו זילנד לעיני כ-38 אלף צופים.

בריטניה כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-64 כשכדור חופשי נהדר של מגנת ארסנל סטפני האוטון הכניעה את ההגנה המצוינת ואת שוערת ניו זילנד. להאוטון בת ה-25 זה היה שער מתוק במיוחד, כיוון שהיא החמיצה את כל שבעת המשחקים של הנבחרת במונדיאל 2007 ויורו 2009 בשל פציעה.

במשחק המקביל בבית ה', הצליחה ברזיל להביס 0:5 את קמרון. פרנסיילי כבשה את הראשון בדקה השביעית, קוסטה הכפילה כבר בדקה העשירית, מרתה המצוינת כבשה צמד (73 בפנדל ו-88) וכריסטיאנה השלימה בדקה ה-78. כעת, ברזיל כמובן במקום הראשון בבית ה', כשבריטניה שנייה.

בטורניר יש שלושה בתים עם ארבע נבחרות בכל אחד מהם. השתיים הראשונות מכל בית יעלו אוטומטית לשלב הבא ושתי הנבחרות הכי טובות מהמקום השלישי יצטרפו אליהן ברבע הגמר.

אלופת העולם יפן פתחה טוב את האליפות כשניצחה בבית ו' 1:2 את קנדה. הנבחרת הסמוראיות עלתה כבר ל-0:2 ונראתה מצוין לאחר שער נהדר של נהומי קוואסומי בדקה ה-32 ואחד נוסף של איה מיאמה בדקה ה-43. מליסה טאנקרדי הצליחה לצמק מעט בדקה ה-56, אבל זה לא הספיק לקנדיות, שירדו מנוצחות.

מאוחר יותר ובאותו הבית, הצליחה שבדיה לטייל ל-1:4 קל במיוחד מול דרום אפריקה. נילה פישר (7), ליסה דהלקוויסט (20) ולוטה שלין המצוינת מליון (21 ו-63) כבשו לסקנדינביות. פורטיה מודיסה רק צימקה בדקה ה-60, אבל לא בטוח עד כמה זה מנחם את הדרום אפריקאיות.

גם סגנית אלופת העולם ארצות הברית הצליחה לעשות את העבודה שלה מול צרפת. האמריקניות כבר פיגרו 2:0 אחרי שערים של גייטאן טינה (11) ומארי לור דלי (13), אך אמי וומבך הנהדרת (18), צמד של אלכס מורגן (31 ו-65) וקרלי לויד (55).

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully