וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "גאידמק מוכן לתת 100 אחוז מהקבוצה"

25.7.2012 / 20:14

מקורביו של גאידמק מסבירים: "הוא יצטרף לאוהדים כדי למנוע פירוק. הבעלות שלהם תהיה קבועה ולא תלויה במציאת רוכש"

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים לפני היציאה למחנה האימון בגרמניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

אוהדי בית"ר ירושלים רעשו היום (רביעי) בעקבות הידיעות על האפשרות להצטרפות של ארקדי גאידמק לבעלות יחד עם האוהדים במתווה של 50 אחוזים לכל צד, בו יזרים הבעלים סכום דומה לזה שיגוייס במיזם וייכנס לשותפות עימם.

אוהדים רבים של בית"ר נלחצו מהידיעות על כך שבמידה שלא יימצא רוכש בתוך שנה הם עשויים לאבד את הבעלות, ומקורבי הבעלים הבהירו הערב: "ארקדי היה הראשון שנתן את ברכת הדרך למהלך והוא רוצה יותר מכל שהמיזם של האוהדים יצליח. מבחינתו, הוא מוכן לתת לאוהדים גם 100% מהקבוצה, אבל זה בלתי אפשרי מבחינת ההתאחדות ובקרת התקציבים וגם כלכלית עבור מה שדרוש לקבוצה.

"בשל העובדה שכרגע אין מישהו שמוכן לקחת יחד עם האוהדים את הקבוצה ובכדי למנוע פירוק, הוא עשוי להצטרף אליהם. חשוב להבהיר, הבעלות של האוהדים לא תהיה על תנאי ולא תלויה במציאת רוכש כזה או אחר. המטרה היחידה של ארקדי היא לעזור לאוהדים להיות הבעלים של הקבוצה בכמה שיותר אחוזים. הוא ישמח אם בעתיד הם יוכלו להגיע ל-100%, או למצוא אנשי עסקים שיעשו זאת יחד איתם".

היום נודע שעמותת האוהדים מנהלת משא ומתן עם מספר אנשי עסקים להובלת קבוצת רכישה להעברת מלוא הבעלות מארקדי גאידמק. הובלת קבוצת רכישה על ידי העמותה והמשא ומתן עם אנשי העסקים נעשית בעקבות אישור שהתקבל מנציגו של גאידמק, עו"ד ישראל שליו, ובידיעתו.

ממיזם האוהדים נמסר: "עמותת אוהדי בית"ר ירושלים מברכת על תמיכתו של מר גאידמק ונציגיו בעמותת האוהדים, ועל ההבנה שהאוהדים חייבים לקחת חלק בבעלות על המועדון, בהמשך למסמך שהועבר לעמותה בתחילתו של המיזם. עמותת האוהדים מחויבת לחבריה ולאוהדי המועדון, ומטרתה להגיע ליכולת השפעה מעשית על התנהלותו. ועד העמותה מאמין היום יותר מתמיד שבעקבות הצלחתו הגדולה של המיזם – אוהדי בית"ר יחזיקו בבעלות על המועדון עוד לפני פתיחת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully