וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתווה המסתמן: 50% לאוהדים, 50% לגאידמק

25.7.2012 / 13:50

אנשיו של ארקדי גאידמק מבינים כי כרגע אין צד שני שייקח את חמישים האחוזים הנותרים בבית”ר ירושלים יחד עם המועדון

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים לפני היציאה למחנה האימון בגרמניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

התפתחות גדולה בנוגע למיזם האוהדים של בית"ר ירושלים. לאחר שבימים האחרונים הבינו נציגיו של ארקדי גאידמק כי מיזם האוהדים יגייס סכום של בין שניים לשלושה מיליון שקל, הם החלו לעבוד על מתווה בו יקבלו האוהדים 50% מהבעלות על המועדון, ואילו את הצד השני בלית ברירה בשלב זה ייקח גאידמק שיעביר אף הוא סכום דומה.

הבעיה היא שגאידמק אינו רוצה להישאר הבעלים של הקבוצה ואינו מוכן להעביר חלק ממנה. לכן מעוניין עורך דין ישראל שלו כי לאוהדים תהיה אופציה לבעלות למשך תקופה של עד שנה בה יצטרכו למצוא רוכש שייקח את חמישים האחוזים הנותרים, אחרת יאבדו אופציה לבעלות. בשלב זה עובדים בעמותת האוהדים על מציאת גורם נוסף שיצורף אליהם כשגם בבית"ר מחפשים אחד כזה וכמה אנשי עסקים פוטנציאליים עדיין ממתינים לראות עד כמה רחוק יגיע המיזם.

במידה וגאידמק לא יהיה מוכן לקחת את חמישים האחוזים הנותרים, גם אם האוהדים היו מגייסים שישה מיליון שקל, ההתאחדות לא הייתה מאשרת להם לשמש כבעלים, ודורשת לתפקיד איש עסקים בנוסף לעמותת האוהדים. לאחר שאיציק קורנפיין הציג בפני אנשי גאידמק את המצב הנוכחי, מתברר שכרגע אין ברירה אחרת, כי במידה וגאידמק לא ייכנס כשותף למהלך הקבוצה תצטרך ללכת להליך של פירוקו.

לכן עובדים אנשיו של גאידמק על המתווה לפניו הוא יזרים סכום דומה לזה אותו יגייסו האוהדים. יש לציין שגאידמק חד משמעי ברצונו לוותר על כל חלקו במועדון, ולכן הוא מעוניין שלקהל תהיה אופציה לבעלות, ובמידה ולא יימצא צד שני שייקח את חלקו הוא יוכל להעביר את הקבוצה לאדם אחר או להעבירה להליכי פירוק.

עד כה גייסה עמותת האוהדים של בית"ר 1.6 מיליון שקל

הקבוצה אופטימית במחנה: "מקווים שיהיה כסף לחזור"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully