וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים גייסה 1.6 מיליון שקל

24.7.2012 / 21:12

המיזם המצליח ממשיך לעבוד בקצב שיא, גם רון שובל ויגאל עדיקא הצטרפו. שחקן: "אלי כהן קורע אותנו במחנה, אבל זה בשבילנו"

מיזם אוהדי בית"ר ירושלים ממשיך לתפוס תאוצה. היום (שלישי) הצליחו בעמותה להגיע לסכום גיוס של 1.6 מיליון שקל, וקצב ההצטרפות נשאר בשיאו כפי שהיה בתחילת המיזם. מהעמותה נמסר: "יש טירוף בקרב האוהדים, גם כאלה שאין להם כרטיסי אשראי ואת הסכום המלא, והם מבררים כל אפשרות לתרום. אנחנו נעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו - עד ל-10 לאוגוסט להגיע לסכום של 2.5-3 מיליון שקל, ואולי אף נעבור אותו".

היום הצטרפו למיזם הזמר רון שובל והשחקן יגאל עדיקא. השניים ידועים כאוהדי הקבוצה ואמרו שישמחו להירתם גם מעבר לרכישת חברות בעמותה בכל אשר יידרשו. הם מצטרפים לאהוד אולמרט, אייל גולן, אנדי רם, שלום מיכאלשווילי, אבי נוסבאום, שחר פאר ושחקני עבר רבים שרכשו מניה ונתנו את תמיכתם למיזם.

בינתיים, נמצאת הקבוצה במחנה אימון בקובלנץ והשחקנים מדווחים על אימוני אינטסיביים מאוד של אלי כהן. כהן כבר הצהיר כי בחמשת הימים הראשונים השחקנים יעברו אימונים מפרכים, ורק לאחר מכן ירפה קצת. "הוא עומד בכל מילה, אנחנו באמת לא עומדים על הרגליים", אמר אחד השחקנים היום. "אבל זה רק בשבילנו. בכינו שלא היה מחנה אימונים בשנה שעברה, חיכינו לזה ועכשיו אנחנו אומרים תודה. רק הגיע הזמן שאתם תבשרו לנו על משהו טוב מהארץ, אנחנו ניזונים רק מהתקשורת ורוצים לשמוע שיש פיתרון, כולם נשארים ונוכל להמשיך את מה שהתחלנו בשנה שעברה".

שחקני בית"ר ירושלים מאושרים במחנה האימונים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully