וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס: "אני לא נותן לשיא המדליות להשפיע עלי"

השחיין האמריקאי הנפלא לא חושב על שתי המדליות שנותרו לו כדי לשבור את שיאה של לטינינה, ומספר על הקשר עם לוכטה

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: טל רזניק

ארבע שנים חלפו מאז שמייקל פלפס הקסים את העולם הספורטיבי, עם שמונה מדליות זהב מדהימות באולימפיאדת בייג'ינג 2008. אלא שמאז עברה על השחיין האמריקאי תקופה לא פשוטה כלל, שכללה שערוריית סמים שהסעירה את ארצות הברית ב-2009. לאולימפיאדה הנוכחית, עם זאת, פלפס מגיע הרבה יותר רגוע - אפילו כאשר חסרות לו שתי מדליות בלבד כדי לעקוף את המתעמלת האגדית מברית המועצות לריסה לטינינה בטבלת המדליות של כל הזמנים.

"תמיד ניסיתי שלא לחשוב על הדברים האלה יותר מדי. אני לא נותן לזה להשפיע עלי. אני מרגיש עכשיו יותר בטוח בעצמי", אמר הערב (רביעי) השחיין האמריקאי שזכה עד כה ב-16 מדליות אולימפיות, 14 מתוכן זהב.

בעוד שאר חבריו למשלחת האמריקאית הגיעו למסיבת העיתונאים המאורגנת נקיים, מגולחים ועם מדים תואמים, פלפס נכנס עם זקן וביגוד משלו, נינוח מתמיד. "הפעם אני יותר רגוע. עדיין יש לי את המטרות שלי, אני רוצה לנצח, ובגלל זה אני כאן. בינתיים אנחנו פשוט רוצים ליהנות".

אפילו יריבותו עם בן ארצו המצוין ריאן לוכטה, שיתחרה נגדו במשחים ל-200 ול-400 מטרים, ממש לא מטרידה את האלוף האולימפי. להיפך - פלפס דיבר על כך שהשניים מבלים זמן רב ביחד: "אנחנו מתגרים אחד בשני במהלך משחקי קלפים", אך סיפר כי דיבורים על שחיה לא ממש מתקיימים בין שני האלופים הנהדרים הללו.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully