וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: קופצת משולשת הושעתה בשל ציוץ בטוויטר

ואולה פפאחריסטו היווניה כתבה בדיחה גזענית נגד אפריקאיים והוענשה: "הראתה חוסר כבוד בסיסי כלפי ערכי האולימפיאדה"

AP

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: טל רזניק

קופצת המשולשת היווניה ואולה פפאצ'ריסטו הושעתה מהמשחקים האולימפיים לאחר הערה גזענית שכתבה בחשבון הטוויטר שלה. פפאחריסטו בת ה-23, שכבר נמצאת עם המשלחת היוונית בלונדון זה מספר ימים, צייצה ביום שני: "עם כל כך הרבה אפריקאים ביוון, לפחות יהיה ליתושים קצת אוכל ביתי". יש לציין כי בשנה שעברה פרצה קדחת המלריה ביוון, ואדם אחד אף מת מהמחלה.

זמן מה לאחר הציוץ האיום פפאחריסטו התנצלה: "אני רוצה להביע חרטה עמוקה על הבדיחה חסרת הטעם שסיפרתי בחשבון הטוויטר הפרטי שלי. אני מאוד מצטערת ומתביישת לאחר התגובות הקשות שיצרתי, משום שמעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד. אני רוצה להתנצל בפני כל החברים שלי וחברי למשלחת, ואת האנשים בהם פגעתי".

אלא שאיגוד האתלטיקה היווני ממש לא השתעשע מהמאורע, והחליט להדיח את קופצת המשולשת באופן מידי מהמשחקים. "היא הראתה חוסר כבוד בסיסי לערכים האולימפיים, ולצערי היא בחוץ", אמר יו"ר איגוד האתלטיקה ביוון, איסידורוס קובלוס. "היא עשתה טעות, ובחיים משלמים על טעויות".

מאמנה של הקופצת גיורגי פומסקי זעם על העונש החמור ואמר: "זה יותר מדי. היא כבר התנצלה על דבריה". כמו כן, טען פומסקי כי מאז ההשעיה, פפאחריסטו לא עונה לטלפונים: "היא נעלמה. זו אכזבה גדולה לא רק עבורה אלא גם עבור המשפחה שלה, ועבור כל המשלחת היוונית".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully