וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את שנגחאי שנואה

שער בכורה של שינג'י קגאווה בדקה ה-68 סידר לשדים האדומים ניצחון במשחק אימון נוסף. בבה בישל לו לאחר מהלך אישי מצוין

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במסע ההכנות שלה לקראת עונת 2012/13 והיום (רביעי) ערכה משחק אימון נוסף במזרח, הפעם מול שנגחאי שנואה. השדים האדומים ניצחו 0:1 משער של לא אחר מאשר שינג'י קגאווה, שהרשית את שער הבכורה שלו אצל סגנית אלופת אנגליה בדקה ה-68. המהלך שהוביל לשער הגיע מבבה, שפרץ בצורה נהדרת מאגף שמאל, עבר את השומר שלו ויישר למרכז, שם המתין היפני שהשתלט על הכדור בצורה מושלמת ובעט פנימה מ-12 מטר את ה-0:1.

אגב, לקשר ההתקפי שהגיע מהדאבליסטית הגרמניה דורטמונד, זו הייתה בסך הכל ההופעה השנייה בהרכב של יונייטד בשלושת משחקי האימון שנערכו מאז הצטרף רשמית למועדון. סר אלכס פרגוסון עלה בהרכב עם: אנדרס לידגארד, פרדריק וסלי, ריו פרדיננד, מייקל קאריק, אנדרסון, שינג'י קגאווה, דוידה פטרוצ'י, אנטוניו ולנסיה, פדריקו מאקדה, רוברט בריידי וניק פאוול. מהספסל עלו: בן אמוס, סם ג'ונסטון, סקוט ווטון, פול סקולס, בבה, חאבייר הרננדס, דימיטאר ברבאטוב, ג'סי לינגארד.

גם דורטמונד קיימה היום משחק אימון נוסף, בו פגשה את סט. גאלן מהליגה השוויצרית הבכירה. השוורצגלבה ניצחו 1:2 בזכות שערים של רוברט לבנדובסקי, שפתח בהרכב לראשונה מאז חזר מיורו 2012, וקווין גרוסקרויץ, שלצערו לא נכלל בסגל גרמניה. עם כל הכבוד למשחק עצמו, ויש הרבה, נראה שהאירוע המרכזי במשחק התרחש בדקה ה-61 כשהבן האובד מרקו רויס החליף את איבן פרישיץ' הקרואטי. לקשר נבחרת גרמניה, שנרכש ממנשנגלדבאך תמורת 17.5 מיליון יורו, זו הייתה הופעת הבכורה במדי דורטמונד בקדנציה השנייה שלו במועדון הפאר. גם מרסל שמלצר ואילקאי גונדואן חזרו לשחק לאחר חזרתם מהיורו.

מקבוצתו הנוכחית של רויס לאקסית שלו, גם מנשנגלדבאך קיימה הערב משחק אימון. הסייחים חזרו מפיגור 2:0 ל-2:4 מול מינכן 1860 מליגת המשנה. לקבוצה של לוסיאן פאברה כבשו אמין יונס, הגרמני ממוצא לבנוני שעלה מהנוער השנה, איגור דה קמארגו הוסיף צמד ואלכסנדר בילר השלים.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully