וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "אין בעיה חברתית. חקירות? זה יצא מפרופורציה"

25.7.2012 / 16:18

מכבי חיפה נחתה, יניב קטן סיכם את האירועים במחנה. ראובן עטר הסביר: "צריכים קשר אחורי. מאמין שאנדלובו יגיע"

קובי אליהו

צילום וידאו: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי מחנה אימונים מתוקשר שכלל שני ניצחונות, שני הפסדים ושני אירועים מרכזיים, מכבי חיפה נחתה היום (רביעי) בישראל. המאמן ראובן עטר עדיין לא מצא קשר אחורי זר שיחזק את הסגל שלו, אבל בימים הקרובים הוא מתכוון להאיץ את החיפושים מתוך מטרה להשלים את הסגל כמה שיותר מהר. קובי מויאל עדיין חזק על הכוונת של הקבוצה, אבל ההעברה תתבצע אם בית"ר תיתקל בקשיים כלכליים והמעבר יוכל לעזור לה להעמיד את התקציב.

החלוץ מוחמד גדיר נחת עם הקבוצה ובימים הקרובים הוא ינסה למצוא קבוצה באירופה שתקלוט אותו. מוקדם יותר הביעה בוורן הבלגית עניין בשחקן ופנתה לירוקים. השחקן ממתין לעוד מספר הצעות מסוכנו דודו דהאן שבינו לבין חיפה שורר נתק. ההצעות הרשמיות על שחקניו יוגשו ישירות למועדון, שמעדיף שגדיר יעבור לעונה השאלה בבני יהודה, הצעה שהשחקן מסרב לה כרגע.

דינו אנדלובו שלא טס למחנה צפוי להצטרף בכפוף לסיכום עם בני יהודה. כפי שפורסם מוקדם יותר, סארי פלאח מבוקש בא.א.ק לרנקה של רן בן שמעון, אבל גם ואסלוי הרומנית לא אמרה נואש בניסיון לצרפו. השחקן מתכוון לבקש מענק שחרור ושדרוג בחוזה, אבל נראה כי הסאגה הזאת לא תסתיים בקלות. שלומי אזולאי מתכנן להיפגש עם הנהלת הקבוצה בנוגע לחוזהו וכמו סינטאיהו סלליך, ייתכן שיושאל.

מיד עם הנחיתה סיכם עטר את המחנה כשאמר: "אני מאוד מרוצה. אמנם ניצחנו שני משחקים והפסדנו בשני משחקים ונלמד מזה, נלמד מהטעויות ונשתפר. אין קשר בין החקירות של תורג'מן וימפולסקי לבין זריקת האגרטל, כבר אמרתי שזה בסך הכל מעשה קונדס. יש לנו דרבי בגביע הטוטו, אנחנו עשרה ימים לפני ומוכנים. יש לנו עוד חודש עד תחילת הליגה. במשחקים האלה נראה טוב אבל נשתפר. אנחנו צריכים קשר אחורי, יש לנו גם את תמיר כהן שהוא היה מצוין וחזר מהפציעה. אני מאמין שאנדלובו יגיע. במצב הזה, או שנישאר כך או שנתחזק בעוד שחקן".

הקפטן יניב קטן סיכם את המחנה כשאמר: "אני חושב שעשינו מחנה אימון טוב, היו אימונים טובים. זה סוג של התחלה חדשה, צריך לעבוד על עוד הרבה דברים. יש לנו קבוצה עם המון פוטנציאל. הסגל שקיים היום כולל שחקנים טובים ומוכשרים ואני מאמין שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. הייתה לנו פגרה ארוכה, יותר מדי ארוכה. הדרבי הוא דבר טוב, התגעגענו".

הקפטן נשאל על חקירת אלון תורג'מן ודלה ימפולסקי במשטרה. "דברים יצאו מפרופורציות וגלשו יותר מדי. היו דברים טובים, הלוואי ונעשה כל שנה מחנה אימון כזה. השנה אין בעיות חברתיות. הפן החברתי הוא טוב מאוד. כשהוא לא היה טוב אמרתי שיש מה לתקן". על ההשתלבות של חן עזרא אמר הקפטן: "חן עזרא הוא שחקן יוצא מן הכלל, אני בטוח שיתרום המון למכבי חיפה. הוא בידיים טובות, נעזור לו להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully